۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۷۶۴۴۹
امام جمعه بوشهر:

ساخت سکوی پارس جنوبی اوج جهاد اقتصادی در عرصه تولید است

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، گفت: با ساخت سکوی پارس جنوبی با توانایی نیروهای داخلی اوج جهاد اقتصادی در عرصه تولید است.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در بارگیری سکوی دریایی فاز 14 پارس جنوبی در صدرای بوشهر برای نصب در موقعیت این میدان گازی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم کار بزرگی در عرصه تولید و سازندگی از خود نشان دادند اظهار داشت: در حالی که ایران در مقابله تحریم‌های ظالمانه آمریکا و جهان غرب قرار دارد توانمندی جوانان در ساخت سازه‌های پیچیده فرآوری گاز در صدرای بوشهر به ثمر می‌نشیند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اتکا به توانمندی داخلی زمینه توسعه و پیشرفت را تسریع می‌دهد تصریح کرد: ساخت سکوی فوق پیشرفته پارس جنوبی در صدرای بوشهر با توانمندی نیروهای داخلی نشان از اوج  جهاد اقتصادی در عرصه تولید است.

امام جمعه بوشهر سپاه پاسداران را الگویی مناسب برای جهاد در تمامی ابعاد دانست و افزود: سپاه پاسداران دارای توانمندی‌های مختلفی در ابعاد  مختلف انقلاب اسلامی از جمله فرهنگی، علم، فناوری، عمرانی و پیشرفت دارد و هم اینکه در عرصه اقتصاد و تولید اقتدار خود را در ساخت سکوی فرآوری نشان داد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تولید و ساخت سکوی پارس جنوبی در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء را حماسه تولید در امور بین‌المللی دانست و تاکید کرد: صدرا با داشتن توانمندی‌های گوناگون به عنوان جزیره تولیدات استراتژیک صنعت دریایی تلقی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توانمندی بالایی جوانان در صدرای بوشهر بیان کرد: امیدوارم سفارشات در این مرکز تولیدی صنعتی روزافزون شود و شاهد افزایش استخدام جوانان متخصص در شرکت صدرای بوشهر باشیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات