۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۷۵۵۰۱
از سوی مدرسه امام صادق اندیمشک؛

۱۰ طلبه در سال تحصیلی جدید پذیرش شدند

حجت الاسلام دریکوند با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح آموزشی، دست استاد را در نمرده دهی باز گذاشتیم، گفت: برای سال تحصیلی جدید ۱۰ طلبه در نهایت پذیرش شدند.
 حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه در تابستان 4 برنامه برای طلاب مدنظر گرفته شد، افزود: دوره انگیزه دهی و برنامه نویسی برای پایه های اول تا سوم طی 6 روز برگزار شد که در آن کلاس های پایه های تحصیلی تفکیک شده و براساس نیازسنجی استاد مشاور، مشاوره و اطلاعات لازم در اختیار طلاب قرار گرفت.

معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از روز شنبه در مدرسه آغاز می شود، خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید 10 طلبه در نهایت پذیرش شدند که ان شاءالله از روز شنبه به همراه سایر طلاب در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید شرکت خواهند کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در سال تحصیلی جدید گفت: سال های اخیر راجع به روخوانی و روانخوانی طلاب کار کردیم اما امسال به مبحث مفاهیم قرآنی توجه داریم و درسنامه علوم قرآنی را از ساعت 11 تا 12 برای پایه های دوم به بالا را به همراه تفسیر قرآن برگزار می کنیم.

حجت الاسلام دریکوند با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح آموزشی، دست استاد در نمرده دهی باز شده است، عنوان داشت: در درسنامه علوم قرآنی هر پایه تحصیلی با استاد خاصی حضور مباحث مرتبط به تفسیر قرآن و ادبیات عرب را فرا می گیرند تا از حیث تحلیل صرفی و نحوی و متن خوانی مشکلی پیش نیاید.

وی همچنین به حضور طلاب پایه اول مدرسه در دوره یک هفته ای آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم که به همت دفتر قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان برای نخستین بار در خوزستان برگزار شد، اشاره کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات