۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۷۵۴۶۷
به همت مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا؛

گوشت قربانی های عید قربان در میان نیازمندان توزیع شد

مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا با اشاره به تقبل هزینه خرید ۱۶۵ رأس گوسفند از سوی خیران، گفت: گوشت این قربانی ها بلافاصله در میان نیازمندان تحت پوشش مؤسسه در اهواز و شهرستان ها توزیع شد.
حمید طرفی، مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا، توزیع گوشت قربانی از سوی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا، توزیع گوشت قربانی از سوی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا،

حمید طرفی، مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک عید سعید قربان با بیان اینکه مؤسسه در ۱۱ منطقه اهواز و شهرستان های حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، شادگان و باوی و کارون شعبه دارد، خاظرنشان کرد: امسال به همت خیرین ۱۶۵ رأس گوسفند خریداری شد که پس از قربانی شدن بلافاصله در میان نیازمندان تحت پوشش مؤسسه توزیع و یا در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفت.

مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز با اشاره به اینکه گوشت های اضافی در سردخانه ها نگهداری و در ماه های آینده میان نیازمندان توزیع می شود، افزود: این گوشت ها در ماه های پیش رو به همراه سبد کالا که شامل برنج، روغن حبوبات است، توزیع خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به آمار فعالیت ها و تنوع خدمات مؤسسه سال به سال افزایش پیدا می کند، افزود: تعامل بسیار خوبی با کمیته امداد صورت گرفته است و از این منظر خدمات رسانی به خانواده های محروم از لحاظ مادی و فرهنگی در برنامه های مؤسسه جایگاه ویژه ای دارد.

طرفی با بیان اینکه مؤسسه فاطمه الزهرا در سال ۱۳۷۳ و به همت حجت الاسلام محمودی و با یاری خیران منطقه سعدی و گلستان تأسیس شد، عنوان داشت: تأسیس مسجد، حسینیه و کانون فرهنگی از نخستین کارهای صورت گرفته هیأت مدیره مؤسسه در منطقه است که امروزه ۱۷ مرکز داریم و امیدواریم تمام استان را تحت پوشش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه توزیع سبد کالا و آرد هر ماه از سوی مؤسسه صورت می گیرد، تصریح کرد: امسال بالغ بر ۲۷ هزا پرُس غذا در ماه مبارک رمضان توزیع شد ضمن اینکه در عید قربان سال جاری ۱۶۵ رأس گوسفند و سال گذشته نیز ۲۰۰ رأس گوسفند به همت خیران تهیه و گوشت شان در میان مستمندان و ساکنان مناطق حاشیه ای اهواز و شهرستان ها توزیع گردید.

مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز پیرامون فعالیت های فرهنگی مؤسسه گفت: در همه مناطق مساجد و حسینیه های وابسته به مؤسسه کلاس های قرآن برگزار می شود؛ چنانچه برگزاری کلاس های درسی و کنکور، حمایت از کلاس های نهضت سوادآموزی جهت مبارزه با بی سوادی و ساخت مسجد و حسینیه را در اهم برنامه های مؤسسه قرار دادیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه روز گذشته کلنگ زنی آزمایشگاه ویژه یکی از مدارس منطقه محروم ملاشیه را داشتیم، خاطرنشان کرد: در زمینه تعلیم و تربیت هم ورود کرده و برای این منظور با آموزش و پرورش استان نشست هایی برگزار کردیم تا به مسائل آموزش و پرورش در مناطق محروم رسیدگی کنیم.

طرفی از تهیه ۲۵ آبسرد کن و تصفیه کننده آب خبر داد و گفت: متأسفانه بسیاری از نهادهای دولتی تعاملی ندارند جز کمیته امداد امام خمینی(ره) که باب تعامل و همکاری برای رسیدگی به مناطق محروم را به روی ما گشوده است./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات