۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۷۴۹۷۳
سردار جعفری:

مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند کار رسانه‌ای هدشمندانه است

مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس آذربايجان شرقی گفت: مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند کار رسانه‌ای هدشمندانه است.
عزت الله جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عزت الله جعفري، مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان امروز در دیدار با مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان جامعه اظهار داشت: دستگاه هاي فرهنگي بايد با هم افزايي در جهت بيان حقايق دفاع مقدس و ترويج فرهنگ جهاد، ايثار و شهادت همت کنند.

وي بر اعلام آمادگي کامل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس نسبت به بهره‌گيري از تمامي امکانات در حوزه‌هاي مختلف کارشناسي و توليد برنامه هاي راديويي و تلويزيوني تاکيد کرد و گفت: اعتقاد داریم مقابله با جنگ روانی دشمن نیازمند کار رسانه‌ای هدشمندانه است.

مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس آذربايجان شرقي با گراميداشت ياد و خاطره دلاورمردي هاي رزمندگان استان، گزارشي از اقدامات اين اداره کل در راستاي جمع آوري اسناد، مدارک شهدا و ايثارگران و همچنين راه اندازي مراکز فرهنگي دفاع مقدس ارائه کرد.

مرتضي صفري، مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي نیز در اين ديدار انتقال فرهنگ ايثار و شهادت براي نسل هاي آينده را جزو رسالت هاي رسانه ملي دانست و گفت: يادآوري حماسه آفريني فرزندان اين آب و خاک و گراميداشت ياد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، خدمت صادقانه و بي منت به مردم در راستاي حفظ و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت و است.

وی افزود: مديون خون شهدا و خانواده معظم ايثارگران هستيم، هر چه داريم از برکت مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس است، در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تمام قوا و امکانات با هدف تقويت و تحکيم فرهنگ و ارزش‌هاي جنگ تحمیلی از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد. 

مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي با اشاره به اينکه صدا و سيما و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در برخي از حوزه ها، اهداف مقدس و مشترکي را دنبال مي کنند، خاطرنشان کرد: اين مرکز در تدارک توليد برنامه هاي کوتاه از زندگي شهداي آذربايجان شرقي است.

صفری ادامه داد: در اين راستا نيازمند همراهي دستگاه هاي فرهنگي از جمله بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، بنياد شهيد و سپاه عاشورا در جهت ارائه مستندات جنگ براي توليد مناسب اين مجموعه فرهنگي هستيم./۹۳۵/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات