۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۷۴۵۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

غدیر نماد حکومت اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: غدیر نماد حکومت اسلامی بوده و برای برگزاری برنامه‌های این روز بزرگ نیازمند تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی هستیم.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه ستاد ساماندهی برنامه‌ها و مراسم عید غدیر خم که در محل دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، نظامی و اجرایی به دعوت از بنیاد بین‌المللی غدیر خم در نشست هم‌اندیشی حضور دارند و به مانند سال‌های قبل با کمک و همدلی یکدیگر کم وکاستی نخواهیم داشت و سعی خواهد شد تا جشن غدیر در جای جای شهرمان زنده‌تر از همیشه باشد

وی بیان کرد: نیازمند حمایت همه جانبه اقشار مختلف استان مانند مجموعه‌های اداری و فرهنگی، مجموعه‌های مردم نهاد و سیستم‌های دارای پشتوانه مالی هستیم تا در برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن عمل شود.

مدیر بنیاد غدیر خم نیز در این جلسه گفت: در جلسه‌ای که چند روز پیش با حضور معاونین وزرا برگزار شد بیان گردید که به همه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است حمایت‌های لازم را با بنیاد داشته باشند تا برنامه‌های دهه غدیر هرچه باشکوه‌تر و در شأن امیرالمونین (ع) برگزار شود.

نصیری گفت: با حضور کارشناسان در صدا و سیما مسابقه‌هایی در این دهه برگزار خواهد شد و برنامه‌های مختلفی نیز در نظر داریم که با مساعدت دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات