۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۷۴۵۴۶
امام جمعه تبریز:

رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران ضرورت دارد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: رسیدگی به مشکلات کارکنان بسیار ضروری است.
دیدار نوبخت با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز‌، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی روز گذشته در دیدار محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور اظهار داشت: مردم آذربایجان شرقی از تأخیر در انجام پروژه‌ راه آهن میانه - تبریز گله مند هستند.

وی با بیان این‌که مردم انتظار داشتند این پروژه،۱۰سال پیش به اتمام می‌رسید، تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی با ۱۰ هزار شهید و دو شهید محراب به عنوان خانه‌ عاشوراییان در دوران دفاع مقدس شناخته شده و به دلیل اینکه محل رفت و آمد مسافران علی الخصوص مسافرین مرزی می باشد؛ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه تبریز همچنین رسیدگی به مشکلات کارکنان راه آهن استان را بسیار ضروری دانست و گفت: کارکنان راه آهن هر روز به بیت امام جمعه می‌آیند و اعتراض می کنند که این اتفاق جلوه‌ خوشایندی برای شهر و استان ندارد، امیدواریم این سفر‌، باعث حل مشکلات آنان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار دقت بیشتر مسؤولان در تخصیص اعتبارات عمرانی به استان آذربایجان شرقی شد و افزود: خوشبختانه هر ۱۹ نماینده‌ استان، همدلی و صمیمیت خوبی با یکدیگر دارند که این مسأله با همت دولتمردان موجب شکوفایی منطقه خواهد بود.

همچنین محمدباقر نوبخت با اشاره به این‌که هدف از این سفر توجه و پیگیری پروژه راه‌آهن تبریز _میانه است، اظهار داشت: اتمام پروژه راه آهن تبریز میانه از مطالبات عمومی مردم آذربایجان شرقی بود که در سفر استانی ریاست جمهوری نیز در اولویت دولت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: برنامه‌های معیشتی جدیدی برای رفاه مردم داریم، طبق اعلام صندوق بین‌المللی پول، ایران با وضعیت کنونی، هیجدهمین اقتصاد جهان را داراست و تا چند سال آینده نیز از عربستان و کانادا پیشتر رفته و به رتبه ی پانزدهم خواهد رسید.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از دورانی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی منصوب شده اند، اقدامات قابل تحسینی انجام شده که ایجاد وحدت بین مردم مهم‌ترین آن است./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات