۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۷۴۴۲۵
فرمانده انتظامی شهرستان مهران:

امنیت زائران اولویت نخست نیروی انتظامی در راهپیمایی اربعین حسینی است

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی(ع) امنیت زائران، نخستین و مهمترین برنامه ریزی ناجا در ایام برگزاری این راهپیمایی عظیم معنوی است.
اربعین تبلور فضائل انسانی است

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ امیر عباس شهبازی اظهار داشت: نیروی انتظامی با بررسی معایب و نقاط ضعف برگزاری مراسم راهپیمایی پرشور اربعین حسینی درسالیان گذشته از تمام ظرفیت های خود برای برگزاری هرچه مطلوب تر مراسم اربعین حسینی در امسال استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پیش بینی های پلیس حاکی از آن است که درمراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۹۷ مانند گذشته با افزایش زائر مواجه خواهیم شد به همین دلیل ضروری است که از آمادگی بیشتری برخوردار باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران یادآور شد: نیروی انتظامی در دیدار با مسئولان محلی و مجریان طرح های مختلف اربعین حسینی از آنان خواسته تا از تمام توان خود برای آماده شدن زیرساخت های راهپیمایی بزرگ اربعین بهره گیرند تا مقدمات این مراسم به بهترین شکل ممکن آماده بهره برداری برای زائران حسینی باشد.

سرهنگ شهبازی در پایان از زائران خواست تا در هنگام مسافرت از مبداء تامرز و همچنین درخارج از کشور تا بازگشت ، با ماموران انتظامی همکاری لازم را داشته باشند وهمواره به تذکرات ،تاکیدات و راهنمایی های دلسوزانه ماموران انتظامی توجه کنند تا درمسیر راهپیمایی هیچ اتفاق ناگواری برای آنان رخ ندهد و با سلامت کامل به وطن خود بازگردند.

منبع: مهر

ارسال نظرات