۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۷۴۲۴۳
مولوی سلامی:

ایجاد رعب در میان مردم با هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، به هر بهانه‌ای باشد، قابل قبول نیست و هر انسان باوجدانی چنین اقداماتی را محکوم می‌کند.
مولوی سلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: وحدت موجود در میان شیعه و سنی کشور، وحدتی مثال‌زدنی است که می‌تواند سدی در مقابل نفوذ دشمن باشد، بنابراین عده‌ای این وحدت و برادری را برنمی‌تابند و سعی می‌کنند آن را تضعیف کنند.

وی ضمن محکوم کردن حادثه روز گذشته ( انفجار شی صوتی در سراوان) بیان کرد: ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، به هر بهانه‌ای باشد، قابل قبول نیست و هر انسان باوجدانی چنین اقداماتی را محکوم می‌کند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: متأسفانه عده‌ای فریب تبلیغات منفی دشمن را می‌خورند و ناآگاهانه به ابزار آنان تبدیل می‌شوند، در حالی‌که ارتکاب چنین اعمالی مخالف شرع است و از لحاظ قانونی نیز جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: چنین اقداماتی که همراه با خشونت است و موجب احساس ناامنی در جامعه می‌شود، از سوی هر گروهی که باشد، محکوم است و باید با عاملان آن برخورد شود.

مولوی سلامی با اشاره به اینکه پشت چنین حوادثی، دست گروه‌های معاند نظام اسلامی دیده می‌شود، اظهار کرد: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و دشمنان در راستای برهم زدن اتحاد شیعه و سنی تلاش بسیاری کرده‌اند، اما همان‌طور که تاکنون موفق نبوده‌اند، در آینده نیز نخواهند توانست اتحاد مردم را از بین ببرند.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات