۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۷۴۱۳۰
امام جمعه کرمان:

مسؤولان برخورد جدی با مفسدان اقتصادی داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که مسؤولان برخورد جدی با مفسدان اقتصادی داشته باشند، گفت: تمام دستگاه های دولتی وظیفه دارند که مفسدان اقتصادی را در جامعه از بین ببرند و برای وضعیت اقتصادی در کشور برنامه ریزی کنند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع)، اظهار کرد: جدی بودن در تقوا انسان را به سوی خداوند نزدیک می کند.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه ها و بسترهای گناه که انسان را در دام معصیت گرفتار می کند، تاکید کرد: مسائل و دغدغه های اقتصادی بستر گناه و معصیت را به جود می آورند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که مال و ثروت باید از راه مشروع به دست آید و انسان نباید خود را در دام ویژه خواری ها ثروت گرفتار کند، تصریح کرد: راه درست بهترین راه برای انسان است؛ راهی که شیطان را نابود کند انسان را به خدا نزدیک می کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نظر اسلام سرمایه علت گناه و معصیت نیست، تصریح کرد: در نگاه دنیا پرستان سرمایه را در گناه خرج می کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه سبب خیرات و برکات می شود، اظهار کرد: انسان هیچ وقت نباید به سرمایه به عنوان یک هدف نگاه کند مال و ثروت نباید انسان را اسیر کند بلکه انسان باید بر مال و ثروت امیر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به روز مقاومت و خنثی کردن بافت های اسرائیل از سوی جوانان انقلابی مقاومت، افزود: رژیم غاصب و ستمگر اسرائیل با یاری خداوند و در مسیر انقلابی جوانان مسلمان از صفحه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه کرمان با تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران زمانی می توانند یک خبرنگار خوب باشند که در کار خود وسواس داشته باشند و روان جامعه را در نظر داشته باشند و هر خبری را سریع پخش نکنند.

وی اظهار داشت: تمام دستگاه های دولتی وظیفه دارند که مفسدان اقتصادی را در جامعه از بین ببرند و برای وضعیت اقتصادی در کشور برنامه ریزی کنند./9707/پ204/ب1

ارسال نظرات