۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۷۳۶۴۹
رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

محرومان باید در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی طعم شیرین انقلاب را بچشند

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وقت آن رسیده است که محرومان و مستضعفان جامعه طعم شیرین انقلاب را بچشند.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا شهرستانی با اشاره به بازدید شب گذشته آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مسجد امام سجاد (ع) شهرک زین‌العابدین (چمن) در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات این محله‌، اظهار داشت: نماینده ولی‌فقیه در استان در راستای آمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران که مهمترین آن تحقق عدالت اجتماعی است، هر هفته از یکی از مساجد مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه بازدید می‌کند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: در این نشست‌ها ضمن حضور نمایندگان مردم این شهرک‌ها برای بیان مشکلات و مسایل محله خود‌، مسؤولان ذی‌ربط استان نیز برای رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها حضور دارند و نماینده ولی‌فقیه ضمن تاکید بر تسریع در روند برطرف شدن مشکلات این مناطق، پیگیر اقدامات انجام شده این مسؤولان نیز خواهد بود.

وی اظهار داشت: مسایلی مانند اشتغال جوانان، وضعیت بد معیشتی، تامین امنیت توسط نیروهای انتظامی، تامین فضاهای آموزشی، تفریحی، فرهنگی و ورزشی‌، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها‌، برطرف شدن مشکلات گاز‌رسانی‌، آب‌رسانی، برق‌رسانی‌ و فاضلاب‌کشی از جمله مهمترین خواسته‌ها و شکایات این مردم است که بنا به تاکید آیت‌الله ‌علما باید در اولویت کاری مسؤولان قرار بگیرد.

شهرستانی با بیان اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وقت آن رسیده است که محرومان و مستضعفان جامعه طعم شیرین انقلاب را بچشند، گفت: محرومان و مستضعفان بزرگ‌ترین سرمایه و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و مسؤولان این نظام نیز وظیفه‌ای بزرگ‌تر از خدمت به آن‌ها و اجرای عدالت اجتماعی ندارند.

به گفته رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ، عدم وجود خط اتوبوس شهری، عدم وجود پل عابر پیاده، عدم وجود مدرسه متوسطه اول، عدم وجود روشنایی مناسب در معابر، نبود درمانگاه و خانه بهداشت، نیاز به حمایت بیشتر نیروی انتظامی برای تامین امنیت، نیاز به اجرای دوربرگردان توسط شهرداری و... عمده مشکلات مطرح شده اهالی شهرک زین‌العابدین (چمن) بود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله محمدی‌عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان  نیز در این نشست حضور داشت.

منبع: فارس

ارسال نظرات