۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۷۳۴۴۲
حجت الاسلام رکنی حسینی:

مردم را نسبت به دستاوردهای نظام امیدوار کنیم

امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم، گفت: مردم را نسبت به دستاوردهای نظام امیدوار کنیم.
نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی صبح یکشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بردخون اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند و با ایثار، مجاهدت و رهبری های حضرت امام راحل انقلابی را ایجاد کردند که امید آزادگان جهان شد.

وی با بیان ضرورت ارتباط مسئولان با مردم، افزود: مشکلات و کمبودها همیشه وجود داشته اما برای حل آنها باید چاره اندیشی کرد و زمینه شکوفایی و پیشرفت را ایجاد کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی تزریق روحیه امید به مردم در شرایط فعلی را لازم دانست و گفت: شرایط اقتصادی خاصی در کشور حاکم است اما با حفظ وحدت و انسجام می توان در مسیر توسعه حرکت کرد و با یاری خدا به آرامش رسید.

توسعه فعالیت‌های عمرانی

شهردار بردخون نیز با تبریک سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تهران گزارشی از پروژه ها و طرح های شهرداری ارایه کرد و گفت: پروژه هایی نظیر زیرسازی کوچه‌ها و معابر جنوب شهر، زیرسازی مسیر بردخون به بردخون کهنه و آبشار بوستان امید در دست اقدام است.

ارسلان حصیری افزود: طرح هادی شهر، پارک ساحلی خورخان، چمن مصنوعی بردخون و پرداخت مطالبات از دیگر طرح ها و فعالیت های شهرداری است که به مرور انجام می شود.

حصیری با تقدیر از تلاش های امام جمعه بردخون و پیگیری مطالبات مردمی، اضافه کرد: با حمایت شورای اسلامی، همراهی مردم و یاری دولت خدمتگزار امیدواریم بردخون به جایگاه واقعی دست یابد.

در این دیدار که در فضای صمیمی انجام گرفت، احمد عابدزاده رییس شورای اسلامی شهر در زمینه اقدامات و پیگیری های صورت گرفته مطالبی بیان کرد.

ارسال نظرات