۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۷۳۱۱۵
وزیر کار:

مردم با اعتماد به رهبری و دولت از مشکلات عبور خواهند کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز دشمنان اعتماد مردم را هدف قرار داده‌اند؛ اما ملت ایران با اعتماد به رهبری و دولت از مشکلات عبور خواهند کرد.
ربیعی در مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا، علی ربیعی در یادواره ۹۴ شهید شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی در اداره مرکزی این شرکت در شاهرود که با حضور مسؤولان استانی و کشوری و عموم مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما مدیون شهدا هستیم و این یادواره‌ها فقط یک مراسم نیست؛ یادواره‌ها باید اینکه چگونه زیستیم، ایستادیم و پیروز شدیم و امروز چگونه باید بایستیم تا موفق شویم، را یادمان بیاورد.

وی افزود: این یادواره بزرگ‌ترین هدفش ایستادن در جبهه‌ای دیگر است؛ اصل و اساس سعادت ملت و رسیدن به آرمان‌های انقلاب، زیر سایه ولایت حرکت کردن است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مجموعه آنچه در دوران جنگ ما را به حرکت واداشت و با وجود اینکه همه جهان علیه ملت ایران جمع شدند، ما پیروز شدیم و دشمن قطعنامه را پذیرفت و ذره‌ای از خاکمان را از دست ندادیم، امروز باید مورد بازشناسی قرار گیرد.

ربیعی بیان داشت: چیزی که به‌عنوان یک حرکت باید مدنظر قرار بگیرد، این بود که ما جنگیدیم تا یک وجب از خاکمان را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: امروز به‌عنوان یک عضو دولت در کنار شما هستم و می‌خواهم از اعتماد بزرگی که امروز نیاز داریم، صحبت کنم. ما در یادواره‌ها مرور می‌کنیم که شهدا برای چه شهید شدند و امروز هدف شهدا را باید مرور کنیم و اگر این‌طور شود، راهکارهایی برای برون‌رفت از مشکلات ایران پیدا خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما قطعاً آنچه بیش از همه داشتیم، اعتماد به امام بود و امروز در سایه اعتماد به رهبری و دولت از مشکلات عبور خواهیم کنیم.

ربیعی اضافه کرد: به‌عنوان کسی که قبل از پیروزی انقلاب در صحنه و مسؤول اطلاعات سپاه تهران و عضو شورای قرارگاه حمزه (ع) بودم، همبستگی عظیمی با خانواده‌های شهدا و رزمندگان و مردم کشور دارم و اتحاد را امروز بهترین چیز می‌دانم.

وی گفت: دشمن آنچه هدف گرفته و تحریم می‌کند، تنها اقتصاد نیست؛ آن‌ها اعتماد مردم را هدف قرار داده‌اند تا مردم را ناامید کنند و به‌طور ظریفی برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌گویند باید کالای لوکس به ایران برود و در مردم احساس ناامیدی ایجاد شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز باید این حرکت مبهم را ببینیم و اعتماد بزرگ به رهبری و دولت را باید سامان داد و در این صورت، رشد را تجربه خواهیم کرد.

ربیعی افزود: بیکاری را با اعتماد و اتحاد برطرف خواهیم کرد و در سایه همدلی که شهدا برایمان به ارث گذاشتند، باید پیش برویم. میراث شهدا از خود گذشتن و در کنار هم بودن بود و باید آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ۹۴ شهید و چهار هزار رزمنده و نخستین شهدای ما از کارگران بودند و موتور انقلاب را به حرکت درآوردند.

ارسال نظرات