۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۷۱۵۵۰
وزیر آموزش و پرورش:

توسعه فرهنگ شهید حججی ها نیاز امروز کشور است

بطحایی گفت: ما به توسعه فرهنگ و منش شهید حججی ها، دستگیری از زمین خوردگان، صبوری کردن، از خود گذشتگی و تفکر منفعت جمعی احتیاج داریم.
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره علمی و فرهنگی فرهنگیان بسیجی که پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکزی آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در ماه های اخیر به اوج خود رسیده و شرایط کشور را در وضعیت خطیری قرار داده است به گونه ای که هر روز اقتصاد به سمت اوضاع نامساعدتری پیش می‌رود.

وی افزود: ناجوانمردی آمریکا به ویژه در برجام برای کسانی که چشم بصیرت دارند و سلطه مستکبران بر آنها واضح است و برای تمام مردم جهان بیش از گذشته آشکار شده است.

بطحایی ابراز داشت: امروز به لطف خداوند متعال، ملت قهرمان و راهبری رهبر انقلاب به عنوان کشور قدرتمند در بخش های مختلف حرف‌هایی برای گفتن داریم و در برابر سلطه های جهانی ایستادگی کردیم با وجود اینکه در کشورهای دیگر ما را به عنوان حامی تروریسم معرفی کرده اند.

وی افزود: هیچ چیزی جز ایثارگری شهدا نتوانسته کشور را به این اقتدار برساند. چهره های جهادی زیادی در اطراف ما وجود دارند که با روحیه و فرهنگ بسیجی می‌توانند آموزش و پرورش را در اجرای سند تحول یاری دهند.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: ما به توسعه فرهنگ و منش شهید حججی ها، دستگیری از زمین خوردگان، صبوری کردن، از خود گذشتگی و تفکر منفعت جمعی احتیاج داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نسل ما نتواند این مفاهیم را در وجود خود نهادینه کند قطعاً این ارزش ها به نسل های بعدی نیز انتقال نخواهد یافت و به عنوان ارزش معرفی نخواهد شد./۹۶۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات