۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۷۱۴۷۸
پیوندی مطرح کرد؛

خدمات داخلی و بین المللی جمعیت هلال احمر| فعالیت طلاب در کانون امدادگری

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات داخلی و خارحی این جمعیت گفت: کانون های داوطلبی بسیاری داریم از جمله این که طلاب زیادی عضو کانون امدادگران هستند تا خدمت رسانی کنند.
پیوندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که فعالیت هلال احمر بر اساس حس خدمت و نوع دوستی است، گفت: بخشی از فعالیت های هلال احمر مسائل امدادی در حوادث است.

وی افزود: رفع مشکلات و نیازمندی های جامعه در جهت ارتقای سلامت هم نوعان وظیفه هلال احمر است، هلال احمر در زلزله های  کرمانشاه و کرمان، سقوط هواپیما و حوادث دیگر اولین ارگان در کنار مردم بوده و به خدمت رسانی پرداخته است.

پیوندی با بیان این که تلاش هلال احمر همواره این است که آلام مردم را کاهش داده و از تلفات جلوگیری کند، اظهار داشت: این کار برگ زرینی برای امدادگران است که توانستند جان صدها انسان را نجات دهند.

وی ادامه داد: هلال احمر در صحنه بین الملل کمک های رهبر انقلاب و مردم را به مسلمانان میانمار تحویل داد و خدمتی شایسته انجام داد، هلال احمر بر اساس توانمندی های خود در میانمار حضور پیدا کرد و خدمات غذایی و درمانی ارائه کرد.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان این که هلال احمر همه ساله در مراسم اربعین و حج نقش فعال برای خدمت رسانی دارد، ابراز داشت: در سوریه، یمن، عراق و هر نقطه ای که مسلمانان و غیر مسلمانان نیاز داشتند هلال احمر ایران بر اساس توانمدی سعی کرده طبق آموزه های دینی خدمت کند.

وی عنوان کرد: نوع دوستی ملت ایران زبانزد در جهان است، فعالیت های هلال احمر منطبق با قوانین اساسی و ازش های دینی و انقلابی است؛ حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بر اهمیت کار امدادگری تأکید دارند، فعالیت های هلال احمر با انگیزه های معنوی مانند حس نوع دوستی انجام می شود.

پیوندی خاطرنشان کرد: کانون های داوطلبی بسیاری داریم از جمله این که طلاب زیادی عضو کانون امدادگران هستند تا خدمت رسانی کنند، تلاش هلال احمر این بوده همواره همراه مردم باشد چرا که اصل تشکیل این نهاد برای کمک به مردم بوده است.

وی اضافه کرد: ممکن است که زیرساخت ها مناسب نبوده و اعتبارات کافی نباشد اما امدادگران با عشق و علاقه در کنار مردم هستند و به وظیفه خود عمل می کنند، خدمت رسانی به مردم بالاترین افتخار نیروهای هلال احمر است./1323/

ارسال نظرات