۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۷۱۱۸۱
از سوی معاون حوزه علمیه استان؛

برنامه های سفر ۲ روزه آیت الله اعرافی به مازندران اعلام شد

معاون حوزه علمیه مازندران از سفر دو روزه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به استان خبر داد.
آیت الله اعرافی

حجت الاسلام محمد جواد قنبری، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از سفر دو روزه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به مازندران خبر داد.

وی با بیان این که آیت الله اعرافی روز شنبه وارد مازندران خواهد شد، افزود: جلسه با مدیران و مسؤولان مدارس علمیه بابل از جمله نخستین برنامه های مدیر حوزه های علمیه کشور در سفر به مازندران است.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که مدیر حوزه های علمیه کشور در نخستین برنامه خود در روز یک شنبه با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و رییس شورای حوزه علمیه استان در ساری دیدار و گفت و گو خواهد کرد، بیان داشت: در این دیدار مهم ترین مباحث مربوط به مدارس علمیه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: آیت الله اعرافی در ادامه دیدار روز یک شنبه خود با آیت الله نظری خادم الشریعه دیدار خواهد کرد.

وی از برگزاری جلسه آیت الله اعرافی با نهادهای حوزوی مازندران خبر داد و تصریح کرد: در این دیدار مدیران حوزه علمیه برادران، خواهران و همچنین مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان حضور دارند.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که دیدار با مسؤولان، مدیران و اساتید مدارس علمیه مازندران از جمله دیگر برنامه های مدیر حوزه های علمیه کشور در سفر به استان است، خاطرنشان کرد: این نشست به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار خواهد شد.

معاون حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به بهره برداری از ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه استان با حضور آیت الله اعرافی در ساری خبر داد و تصریح کرد: این مراسم عصر روز یک شنبه با حضور مسؤولان و مدیران مدارس علمیه و همچنین دیگر مسؤولان استان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری جلسه شورای حوزه علمیه مازندران با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور در ساری خبر داد و افزود: دیدار با کارکنان و پرسنل مدیریت حوزه علمیه استان آخرین برنامه سفر دو روزه آیت الله اعرافی به مازندران است./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات