۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۷۰۷۹۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

دولت ناکارآمدی تیم اقتصادی فعلی را بپذیرد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: دولت باید بپذیرد که تیم اقتصادی فعلی در کشور ناکارآمد بوده و نیازمند تغییر است.
هرمزگان

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: یکی از مسائل مهمی که امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم وضعیت معیشت و اقتصاد مردم است که دچار مشکل شده است، البته ممکن است هر کشوری با چنین وضعیتی روبه رو و با چالش‌های اقتصادی مواجه شود بنابراین چنین وضعیتی تنها مختص ایران اسلامی نیست. 

وی در ادامه با اشاره به راهکارهای مقابله با مشکلات و معضلات اقتصادی کنونی کشور افزود: در این راستا، مردم و مسؤولان وظیفه‌هایی برعهده دارند، مردم موظفند در مصرف بهینه منابع موجود دقت کنند و از اسراف بپرهیزند و به معنای واقعی صرفه‌جویی و قناعت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین به وظیفه مسؤولان در رفع مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره داشت و گفت: مسؤولان در این راستا دو وظیفه برعهده دارند، نخست اینکه مسؤولان در جهت توجه صرفه‌جویی و قناعت پیش‌قدم باشند، اینگونه نباشد که مسؤولی از کلیه امکانات رفاهی برخوردار و میلیاردها تومان در اختیار داشته باشد و از مردم بخواهد که با همین وضع موجود ادامه دهند.

حجت‌الاسلام میرزایی در ادامه تصریح‌کرد: مسؤولان باید همگام با مردم در این مسیر حرکت کنند و اگر قرار است مشکلات و معضلات اقتصادی در کشور وجود داشته باشد باید مسؤولان نیز با آن درگیر باشند و همچون مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم کنند.

وی تاکید کرد: قرار نیست که مشکلات اقتصادی تنها برای مردم باشد، مردم زمانی مشکلات اقتصادی و معیشتی را تحمل می‌کنند که ببینند مسؤولان نیز این مشکلات را با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرزایی همچنین، برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان برای برون‌رفت از مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم را وظیفه دیگر مسؤولان دانست و تاکید داشت: مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از این مشکلات می‌دانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، رونق بنگاه‌های تولیدی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و استفاده از نیروی نخبه و توانمند در هر زمینه‌ای را اقتصاد مقاومتی معنا کرد و گفت: تلاش دشمن برای ایجاد شرایط و جو نامناسب در کشور امری طبیعی است اما ما باید مواظب باشیم تا بهانه دست دشمن ندهیم.

حجت‌الاسلام میرزایی تاکید کرد: درست است که همه باید به دولت را یاری دهند، اما دولت نیز موظف است در این زمینه کمک کند، بهترین اقدام دولت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، برخورداری از تیم اقتصادی قوی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت نیاز به جراحی اقتصادی دارد، گفت: دولت بپذیرد که تیم فعلی اقتصادی ناکارآمد است و باید هرچه سریع‌تر تیم اقتصادی کنونی را جراحی و تغییرات و تحولات اساسی در این تیم ایجاد کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ابراز داشت: دولت باید قبل از این‌که مجلس استیضاح کند تدبیری بیندیشد و با تدارک تیم قوی اقتصادی به رفع مشکلات و معضلات اقتصادی بپردازد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات