۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۷۰۶۵۹
حجت‌الاسلام والمسلمین نریمانی:

هیچکس بهتر از رهبری نمی تواند جامعه اسلامی را اداره کند

حجت‌الاسلام والمسلمین نریمانی با بیان این که رهبر معظم انقلاب به عالی‌ترین نحو با کمک مردم توانستند بر مشکلات و فتنه ها فائق شوند، گفت: در دنیای پر تلاطم امروز کسی از این بهتر نمی‌توانست جامعه اسلامی را رهبری کند.
حجت الاسلام والمسلمین نریمانی

حجت‌الاسلام والمسلمین امان نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دوران رحلت امام خمینی (ره) و تصمیم دنیا به نابودی جمهوری اسلامی گفت: در آن شرایط خداوند خبرگان را راهنمایی کرد و رهبر معظم انقلاب که شایسته‌ترین فرد برای این سمت بود انتخاب شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دنیای پر تلاطم امروز کسی از این بهتر نمی‌توانست جامعه اسلامی را رهبری کند؛ از خداوند می‌خواهیم که طول عمر با عزت و نفوذ کلام بیشتر به ایشان بدهد و تا ظهور امام زمان (عج) رهبری ایشان ادامه داشته باشد.

وی شیوه رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را بهترین شیوه در مدیریت کشور دانست و افزود: من کسی را نمی‌شناسم که با این مدیریت و آگاهی، انقلابی را با چنین بحران‌هایی به این خوبی هدایت کرده باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نریمانی با اشاره به بحران‌هایی که از شرق و غرب برای جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته به وجود آمده است گفت: فتنه 88 بزرگترین فتنه در جمهوری اسلامی بود که رهبر معظم انقلاب به عالی‌ترین نحو با کمک مردم توانستند بر آن فائق شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: ما باید با اتحاد، در کنار رهبری و هم صدا با ایشان و تقویت همدیگر با این فتنه‌ها مقابله کنیم./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات