۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۶۸۸۳۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب راه برون رفت از مشکلات است

نماینده خبرگان با تأکید بر اینکه رهبری انقلاب و ملت دو ظرفیت عظیم برای دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) هستند گفت: اگر مسؤولان جدیت بیشتری در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب به خرج دهند کشور همچون گذشته سدهای بسیاری را خواهد شکست.
حسینی خراسانی

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبریدر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ، رهبر معظم انقلاب را بهترین شخصیت برای هدایت کشتی انقلاب بعد از امام راحل دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بهترین و شایسته‌ترین گزینه بعد از امام خمینی (ره) برای رهبری این انقلاب با شکوه، این ملت بزرگ و این کشور دارای تمدن دیرینه تاریخی رهبری عزیز انقلاب بوده و هستند؛ ملت ایران مفتخر به برخورداری از نعمت وجود رهبری است که برتر از تمام سران جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: ما برای پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی و صیانت از آرمان‌های بلند عدالتخواهانه و اسلام‌خواهانه امام خمینی (ره) از دو ظرفیت عظیم و خدادادی مردمی فداکار، صبور و پر صلابت و رهبری حکیم، دلسوز و شجاع برخورداریم.

وی با اشاره به شیطنت‌ها و کارشکنی‌های دشمنان انقلاب همچون آمریکا، اسرائیل و همپیمانانشان و ایادی و مزدورانشان که در صدد عداوت و کینه‌توزی و ضربه زدن به ملت و نظام و انقلاب هستند، گفت: متأسفانه دستگاه‌ها با عزم و اراده مورد انتظار و آنچنان که شاید و باید با ملت و رهبری به جد همراه نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اگر با وجود چنین ملت و جوانان و مجاهدانی و با وجود چنین رهبری همه دستگاه‌های نظام با عزم جدی و اراده جدی همراهی کنند هر سد و مانعی قابل شکستن و قابل عبور است؛ چنان که هرگاه این عزم و اراده وجود داشته شرایطی به مراتب سخت‌تر از شرایط کنونی کشور را انقلاب در هم شکسته و در هم نوردیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در پایان گفت: الان مطالبه جدی مردم و انتظار همه دلسوزان نظام و علاقمندان به کشور و ملت این است که همه دستگاه‌ها و مسؤولان با توکل بر خدا و اعتماد به قدرت عظیم ملت و تبعیت از رهبری و قطع امید از دشمنانی که هیچ گاه بنای همراهی با این انقلاب را نداشته و ندارند، پای کار آیند و این مشکلات را همچون مشکلات گذشته با قدرت و جدیت حل کنند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات