۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۶۸۸۱۴
با هدف مشارکت در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛

کانون پرورش فکری کودکان و کتابخانه های عمومی خوزستان همکاری می کنند

کانون پرورش فکری کودکان و کتابخانه های عمومی خوزستان در راستای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به همکاری پرداختند.
همکاری کانون پرورش فکری کودکان و کتابخانه های عمومی خوزستان همکاری کانون پرورش فکری کودکان و کتابخانه های عمومی خوزستان همکاری کانون پرورش فکری کودکان و کتابخانه های عمومی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، عصر امروز با مسؤول واحدهای ستادی، مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان خوزستان با هدف مشارکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی دیدار کرد.

در آغاز این نشست، شنبدی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از مشارکت جدی مردم در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خوزستان تقدیر کرد و گفت: یکی از دلایل مشارکت بالا در این جشنواره در استان علاقه مندی مردم به شخصیت والای امام رضا(ع) است که با مدیریت کتابخانه های عمومی خوزستان در سال گذشته این جشنواره به خوبی مورد توجه قرار گرفت.

شنبدی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با 52 مرکز فعال در هشتمین دوره مشارکت خوبی را خواهد داشت و با برنامه ریزی های صورت گرفته می توان نسبت به دوره پیش جهش قابل توجه ای داشته باشیم.

در ادامه منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان نیز ضمن تشریح هشتمین جشنوراه کتابخوانی رضوی و گزارشی از هفتمین دوره جشنواره عنوان داشت: نزدیکی و رسالت کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبب تقویت روح نشاط و تعالی در حوزه خواندن و اثر گذاری مطلوب بر حوزه خواندن خواهد شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تجربه بالا که در حوزه کودک دارد و همچنین مربیان کارآزموده می تواند در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت خوبی را در استان به نمایش بگذارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کانون و کتابخانه های عمومی می توانند برنامه های مستمری داشته باشند، گفت: برای اجرای برنامه های فرهنگی کودک محور، برنامه های آموزشی با محوریت قصه خوانی و مهارت های ارتباطی و سایر برنامه های محتوایی تفاهم نامه ای منعقد گردد تا در کتابخانه های عمومی از تجربیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجانان استفاده شود./۹۴۵۶/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات