۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۶۸۵۵۴
با هدف ترویج فرهنگ اسلامی صورت گرفت؛

ساماندهی بیش از ۱۰۰ خادمیار رضوی در مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هدف ما از تشکیل کانون خادمیاران رضوی در مدارس علمیه خواهران گسترش فرهنگ اسلامی است، گفت: تاکنون ۱۰۴ نفر از طلاب خواهر استان به عنوان خادمیار رضوی ساماندهی شده اند.
خادمیاران رضوی

خانم فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین آستان قدس رضوی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: به یقین در راستای این تفاهم نامه، همکاری های مدیریت این استان با دفتر آستان قدس نیز جامع تر و دوسویه در حال انجام و پیگیری است.

اسکندری با اشاره به اینکه تشکیل کانون خادمیاران رضوی در مدارس علمیه خواهران استان مهمترین محور این همکاری ها است، گفت: به لطف الهی کانون خادمیاران رضوی در همه مدارس علمیه خواهران این استان به جزء مدرسه بازفت که واجد شرایط نبوده، با هدف انجام فعالیت های فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و خدمت به محرومان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه هدف ما از تشکیل کانون خادمیاران رضوی در مدارس علمیه خواهران گسترش فرهنگ اسلامی به ویژه فرهنگ و سیره رضوی است، افزود: به یقین بهره گیری از ظرفیت معنوی آستان قدس رضوی سبب ارتقاء سرمایه های معنوی و اخلاقی طلاب حوزه های علمیه خواهران خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 104 نفر از طلاب خواهر استان به عنوان خادمیار رضوی نام نویسی کرده اند، افزود: ان شاءالله تا پایان امسال سایر طلاب واجد شرایط نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه باید بکوشیم از ظرفیت ها و امکانات در اختیار هر دو مجموعه در راستای گسترش و ترویج فرهنگ خدمت، خادم و مخدوم نهایت بهره را ببریم، ابراز کرد: به یقین استمرار این همکاری ها سبب گسترش سبک زندگی اسلامی، تشکیل و تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی در بین عموم خواهد شد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات