۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۵۰۶
نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

تکیه بر استکبار اقتصاد را شکوفا نخواهد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان این‌که تکیه بر استکبار اقتصاد ما را شکوفا نخواهد کرد، گفت: اگر چشممان به دست آمریکا و اروپا باشد، دیگر نباید از خدا انتظار کمک داشت.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران امروز در جمع شرکت‌کنندگان نماز عید سعید فطر تبریز با بیان این‌که جنگ استکبار جهانی با ایران بر سر انرژی هسته‌ای و موشک نیست، اظهار داشت: آنان با ایدئولوژی و دین و ایمان ملت ایران دشمنی دارند.

وی با بیان این‌که دشمن برای از بین بردن دین ما تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز تمام تلاش و توطئه دشمن برای از بین بردن روحیه انقلابی همچنین آمادگی و ایستادگی بر سر اصول انقلاب است؛ طبق فرموده مقام معظم رهبری تا ملت به این انقلاب وفادار هستند، مشکلی برای انقلاب ایجاد نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه تکیه بر استکبار و اروپا اقتصاد ما را شکوفا نخواهد کرد، افزود: اگر چشممان به دست آمریکا و اروپا باشد، دیگر نباید از خدا انتظار کمک داشت، قرآن کریم می فرماید، "پنهانی با دشمن دوستی نکنید" از این رو عزت ما به احسنت گفتن استکبار نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی استقامت، ایمان به خدا و ولایت‌مداری را از دیگر اصول ماندن در مسیر الهی دانست و گفت: ولایت‌فقیه، زمینی شدن حاکمیت خدا و احکام الهی روی زمین است، جهاد اکبر یکی دیگر از راه‌های صراط مستقیم است، البته کسانی می‌توانند در دفاع از انقلاب و نظام، پیروز باشند که به عبودیت خدایی برسند.

وی با بیان این‌که ملت ایران در روز قدس ثابت کردند که اهل کوفه نیستند و به معنای واقعی روی اصول انقلاب ایستاده‌اند، افزود: با این حال نباید از توطئه دشمن غفلت کرد، به اعتراف خود دشمن فتنه دهه 90، فتنه استحاله انقلاب از درون است، تنها راه مقابله با توطئه های غربی، بصیرت دینی و افزایش معرفت دینی و خداباوری است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر بزرگ‌ترین عید مسلمانان و جشن دستیابی به عالی‌ترین درجه عبودیت است، چرا‌که بالاترین کمالی که انسان می‌تواند به آن دست یابد، مقام بندگی و عبودیت است.

وی ادامه داد: خوشا به حال آنان که از نماز و روزه برای تقرب به درگاه الهی و درک مبدأ و معاد استفاده کردند، امروز فرصتی است که با خود بیندیشیم که آیا توانسته‌ایم از ابزار رمضان برای عبودیت بهره‌مند شویم یا نه؟ در این عید بزرگ از خداوند بخواهیم در صراط مستقیم بمانیم و گرفتار آسیب‌ها نباشیم./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات