۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۸۴۹۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اتحاد و همدلی مهمترین نیاز امروز کشور است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید نمازهای جماعت و جمعه همیشه پر بار و پر شور برگزار شود، گفت: به یقین وحدت و همدلی که لازمه پیشرفت است با حضور در نماز جمعه و جماعت محقق خواهد شد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر شهرکرد که با حضور انبوه مردم ولایتمدار این شهر در مقابل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی از مهمترین ضرورتهای امروز کشور است، گفت: باید سبک زندگی اسلامی که مهمترین دستاورد ماه مبارک رمضان است، راه و روش زندگی عموم مردم در طول سال قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد، پاک زندگی کردن در همه ابعاد را لازمه سبک زندگی اسلامی دانست و اظهار کرد: به یقین اگر پاک زندگی کردیم و روزی حلال خوردیم و به بایدها و نبایدهای الهی توجه کردیم، هر روزمان عید خواهد بود.

وی دل بستن به صفات خدا را لازمه انسان مؤمن بیان کرد و ادامه داد: خدمت بی ‌منت، کار مستمر، خطاپوشی و عفو دایمی، خیرخواهی، شاکر و سپاسگذاری دایمی از ویژگی ‌های خدا است که باید در وجود تک تک افراد جامعه بروز و ظهور واقعی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه به ششم شوال، سالروز ارتحال مرجع عالیقدر و وارسته به این خطه آیت ‌الله ابوالقاسم دهکردی اشاره کرد و افزود: از سال گذشته این هفته را به نام هفته فقه و فقاهت در استان نامگذاری کردیم که ان شاءالله به صورت ویژه مورد توجه عموم مردم و مسؤولان خصوصا اهالی رسانه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید ظرفیتهای استان به عموم مردم شناسانده شوند و این ضروری است، خاطرنشان کرد: استان ما می ‌تواند شخصیت‌ های بزرگی را پرورش دهد که لازمه آن اتحاد و همدلی بین همه اعضای جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه باید نشست فعالان و مسؤولان استان قوت بگیرد، گفت: از همه فعالان ماه رمضان اعم از روحانیان، مساجد، برنامه ‌های لیالی قدر، هیأتهای مذهبی، جوانان و اجتماعات پر شوری که در این ماه شکل گرفت تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید نمازهای جماعت و جمعه همیشه پر بار و پر شور در استان برگزار شود، ابراز کرد: به یقین وحدت و همدلی که لازمه پیشرفت استان است با حضور در نماز جمعه و جماعت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه مسؤولان باید به نفع مردم خدمت کنند، تصریح کرد: مبادا منافع مردم قربانی مسائل حزبی و سیاسی شود؛ استان به شدت نیازمند کار در این زمینه است تا ان شاءالله به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات