۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۶۸۴۱۸
حجت الاسلام مهدوی:

نماز عید فطر در مصلاهای نماز جمعه لرستان اقامه می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان های استان خبر داد و گفت: نماز عید فطر به امامت ائمه جمعه هر شهرستان برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک عید سعید فطر، بزرگ ترین عید مسلمانان بیان داشت: عید فطر روز وحدت مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) در خطبه های عید فطر، این روز را روز غفران و بخشش، روز عبرت گرفتن و شبیه ‏ترین روز به روز قیامت معرفی می کند، افزود: امام علی(ع) عید فطر را روزی می خواند که نیکوکاران ثواب می‏ برند و گناهکاران زیان می ‏بینند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: پیامبراسلام(ص) در حدیثی می فرماید: هنگامی که روز اول شوال شد، منادی ندا می‏ دهد که به سوی جوایزتان بشتابید که این روز، روز پاداش است.

وی با اشاره به اقامه نماز عید فطر در مصلا های نماز جمعه عنوان داشت: نماز عید فطر در همه شهرستان های استان به امامت ائمه جمعه اقامه می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: نماز عید سعید فطر در خرم آباد نیز در مصلای الغدیر و به امامت حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اقامه می شود.

وی با اشاره به اینکه در مناطق روستایی که مصلی ندارند، نماز عید فطر با حضور مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان اقامه می شود، افزود: زیرساخت های لازم برای اقامه نماز فراهم شده است.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: زمینه لازم برای حضور مردم در برپایی نماز عید فطر در نظر گرفته شده است و سرویس ایاب و ذهاب نیز پیش بینی شده است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات