۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۶۵۹۰۴
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خبر داد؛

پذیرایی از ۱۳۰۰۰ روزه دار در طرح سفره‎های اکرام رضوی

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از پذیرایی روزانه ۱۳ هزار مجاور در طرح سفره‎های اکرام رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
افطاری

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، سیدخلیل منبتی بیان کرد: همچون سال‏های گذشته و در ایام ماه مبارک رمضان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) برای مجاوران این بارگاه گشوده خواهد شد و خادمان بارگاه منور رضوی پذیرای مجاوران در وعده افطار خواهند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق برنامهریزی انجام شده تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 390 هزار پرس افطاری در طرح سفرههای اکرام رضوی توزیع خواهد شد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تاکید کرد: در این طرح برنامه‌ریزی توزیع کارت در سطح شهر برعهده بخش خدمات دفتر معاونت بوده و نیروهایی که در صحنه حضور دارند، از خدام مدیریت خدمه هستند. علاوه بر آن آماده‌سازی فضا از نظر اجرای داربست ها و فرم ها و ایجاد گیت های پذیرایی برعهده مدیریت روشنایی و خدمات فنی است، همچنین مسئولیت نظم بخشی و هدایت زائر به سمت سفره‌ها و توزیع شربت قبل از اقامه نماز به عهده مدیریت رفاه زائران است.

منبتی در ادامه گفت: عملیات تامین اقلام و مواد اولیه، پخت، بسته‌بندی و پذیرایی را اداره میهمانسرا حضرت رضا(ع) برعهده گرفته است، همچنین کنترل ورودی‌ها از نظر امنیتی و کنترل اولیه کارت‌ها به عهده مدیریت انتظامات و تشریفات و ثبت کارت‌های دعوتنامه نیز در دبیرخانه طرح و برنامع معاونت اماکن است.

وی درباره توزیع افطاری در مناطق محروم گفت: خدام و خدمتیاران معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان هر جمعه با توزیع 1500 وعده افطاری در روستاهای محروم اطراف مشهد پذیرای مردم محروم این مناطق خواهند بود./۹۳۴/د103/ب1

ارسال نظرات