۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۶۴۸۸۴
مدیر حوزه علمیه آخوند همدان:

نگاه دقیق به مسائل و رویدادها از ویژگی های خبرگزاری رسا است

حجت الاسلام خزایی گفت: از ویژگی های مهم خبرگزاری رسا که توانسته است در آن موفق باشد مساله پیگیری موضوعات و سوژه هایی است که دغدغه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی طلاب را بازگو می کند.
محمد جواد خزایی

حجت الاسلام محمدجواد خزایی مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند همدانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به جایگاه خبرگزاری رسا در میان دیگر رسانه ها اظهار داشت: خبرگزاری رسا در مدت فعالیت خود اعتماد حوزه های علمیه و روحانیت را به خود جلب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خبرگزاری رسا با رویکرد انقلابی و دغدغه مند به دنبال مطالبات رهبری و تحقق آنها است و این مساله یکی از نقاط مشترک میان حوزه و این موسسه است.

حجت الاسلام خزایی با اشاره به ظرفیت حوزه علمیه استان همدان ابراز داشت: استان همدان با وجود بیش از ۱۲۰۰ طلبه در سطوح مختلف ظرفیت و پتانسیل بالایی در ایجاد اخبار گوناگون در زمینه های علمی، فرهنگی و سیاسی دارد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند ملاعلی همدانی خاطرنشان کرد: وجود طلاب رسانه ای و انقلابی در این خبرگزاری و همچنین نگاه ژرف و عمیق به مسائل از دیگر امتیازات این رسانه است.

وی در پایان گفت: از ویژگی های مهم این خبرگزاری که توانسته است در آن موفق باشد مساله پیگیری موضوعات و سوژه هایی است که دغدغه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی طلاب را بازگو می کند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات