۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۶۴۸۷۰
استاد حوزه علمیه همدان:

نهادهای تبلیغی حل مشکلات مبلغان را در دستور کار قرار دهند

حجت الاسلام علوی گفت: سازمان تبلیغات باید مشکلات مبلغان را برطرف کند و همه مسؤولان باید متناسب با وظیفه تبلیغی خود مشکلات شبکه تبلیغی را برطرف کنند.
تبلیغ

حجت الاسلام علی علوی استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به مساله تبلیغ اظهار داشت: به هیچ عنوان نمی توان مساله تبلیغ در جامعه را مساله ای بی تاثیر دانست و باید نسبت به تقویت آن توجه ویژه داشت.

وی تبلیغ چهره به چهره را بسیار اثرگذار دانست و گفت: از حیث روانشناسی نیز این مطلب مورد تایید قرار گرفته است که تبلیغ چهره به چهره در میان افراد تاثیر فراوانی دارد.

استاد حوزه علمیه همدان افزود: مبلغان باید در زمینه مدیریت خشم توانایی بالایی داشته باشند و امروز نیازمند توجه به سیره عملی علمای سلف هستیم و باید پیام تبلیغی خود را با اخلاق نیکو به جامعه انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات باید مشکلات مبلغان را برطرف کند و همه مسؤولان باید متناسب با وظیفه تبلیغی خود مشکلات شبکه تبلیغی را برطرف کنند.

حجت الاسلام علوی خاطرنشان کرد: مبلغان این راه را برای رضای خدا انتخاب کرده اند و کسب مقامات دنیوی هدف مبلغان نبوده اند.

وی افزود: باید دید بازتاب ما در زمینه امور فرهنگی چه بوده است کسانی که در مسیر فرهنگ اسلامی هستند نیازی به تبلیغ ندارند و بدون تبلیغ خودشان به دنبال معارف اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: باید حوزه و تبلیغات اسلامی روند فعالیت خود را متفاوت کند و باید دید در سال های بعد از انقلاب برای قشر خاکستری چه فعالیتی صورت گرفته است./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات