۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۶۴۴۰۷
معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین:

مسؤولان همواره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند

معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مسؤولان باید همواره در قلمرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند تا آسیب و خدشه‌ای به نظام و جامعه وارد نشود زیرا افکار عمومی بر عملکرد مسؤولان حساس هستند.
حجت الاسلام مسیح الله میرزایی

حجت الاسلام مسیح‌‌الله میرزایی معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری مردم و مسؤولان درباره نفوذ دشمن در جهت تاثیرگزاری بر محاسبات مسؤولان و باورهای مردم، گفت: دشمن همواره در حال توطئه و فتنه‌افکنی است از این رو مسؤولان باید همیشه هوشیار و آگاه باشند زیرا، مسؤولیت ارکان انقلاب و سرنوشت مردم جامعه در اختیار آنها است.

وی در ادامه با اشاره به مسأله جناح‌بندی در وزارت اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات مرکز امنیت کشور بوده از این رو نباید گروه‌بندی و جناح‌گرایی در این وزارتخانه وجود داشته باشد چون، اطلاعاتی که در این مرکز وجود دارد ضامن امنیت کشور است بنابراین کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید دقت عمل زیادی داشته باشند.

معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه مردم همواره بر عملکرد وزارت اطلاعات حساسیت ویژه‌ای دارند خاطرنشان کرد: در خصوص فعالیت‌هایی که در حوزه وزارت اطلاعات صورت می‌گیرد مسؤولان باید همواره در قلمرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند تا آسیب و خدشه‌ای به نظام و جامعه وارد نشود زیرا، افکار عمومی بر عملکرد وزارت اطلاعات حساس هستند.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه مبارزه با فساد در تمام دستگاه‌های اداری و دولتی یک فرهنگ قرآنی بوده و دارای ریشه دینی و اسلامی است اظهار کرد: مبارزه با فساد در تمام ابعاد آن یک فرهنگ قرآنی بوده و تازگی ندارد از آن جایی که قرآن فرموده است ای بندگان من هیچگاه به مسائل اخلاقی سو وارد نشوید برخی از ارگان‌ها مسؤول هستند که با فساد مبارزه کرده و آن را ریشه‌کن سازند.

وی در پایان گفت: از جمله راه‌های مبارزه با فساد احیای امر به معروف و نهی از منکر است در قرآن کریم آمده است که باید گروهی از مسلمانان قیام کرد و امر به معروف و نهی از منکر کنند از این رو، برای مبارزه با فساد باید برنامه‌ریزی شود در غیر این صورت فساد مانند گیاه هرزه و خودرو از هر سو جوانه زده و رشد و نمو پیدا خواهد کرد./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات