۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۶۳۴۸۰
امام جمعه کرمان:

مهمترین وظیفه دولت حمایت از تولید کنندگان داخلی است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که حمایت کردن همه مردم از کالاهای ایرانی، به بازار داخلی رونق می دهد، گفت: مهم ترین وظیفه دولت این است که از تولید کنندگان داخلی حمایت کند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخن حضرت علی(ع)، اظهار کرد: بهترین پایان نامه الهی رعایت تقوا بوده و در تمام صحنه های زندگی انسان باید تقوا داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به تنها شدن انسان در روز قیامت و گرفتار شدن در معصیت های خود، تصریح کرد: انسان در طول زندگی خود با استفاده از فرصت های طلایی اش می تواند از گناهان دوری کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که توجه داشتن انسان به جلب رضایت خداوند منان در کارهایش سبب سربلندی می شود، تصریح کرد: رعایت و داشتن تقوا در زندگی انسان را از گناهان دور می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به گستاخی های آمریکا، ایراد کرد: ملت شریف ایران اسلامی با بصیرت خود می تواند در برابر غربی ها ایستادگی کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به نقشه های غربی ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، افزود: همه باید به منافع ملی توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به انسجام و اتحاد ملت ایران غربی ها را به زانو در می آورند، اظهار کرد: ملت ایران با شایسته سالاری و متحد شدن خود می تواند مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به این که حمایت کردن آحاد مردم از کالاهای ایرانی به بازار داخلی رونق می دهد، افزود: تولید کنندگان وظیفه دارند، اجناس با کیفیت را روانه بازار کنند.

امام جمعه کرمان با بیان این که اشرافی گری بعضی از مسؤولان می تواند به دشمنان کمک کند، اظهار کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی در بحث موشکی هیچگاه مذاکره نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در فناوری هسته ای دشمنان را ناکام گذاشته است، در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری دشمنان گستاخ را شکست می دهد./۹۷۰۷/د103/ب1

ارسال نظرات