۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۶۲۲۴۲

اعلام برنامه‌های سفر ۲ روزه رییس جمهور به آذربایجان‌شرقی

رییس جمهور فردا به همراه جمعی از اعضای هیأت دولت وارد تبریز خواهد شد.
سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، فردا مردم تبریز میزبان دکتر حسن روحانی، رییس دولت دوازدهم خواهند بود، سفری که به بهانه افتتاحیه رویداد تبریز 2018 در قالب نخستین سفر استانی هیأت دولت دوازدهم صورت می گیرد.

رئیس جمهور در جریان این سفر قرار است در ویژه برنامه افتتاحیه رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ با حضور بیش از ۴۰ وزیر و سفیر از کشورهای اسلامی در محل مرکز همایش‌های بین المللی تبریز(شهرک خاوران) حضور پیدا کند.

بنا براین گزارش، در مراسم رسمی افتتاح تبریز پایتخت نمونه گردشگری کشورهای اسلامی، از ۲۱ وزیر از کشورهای اسلامی، ۱۹ سفیر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان عضو کمیسیون گردشگری مجلس، مقامات استانی و کشوری و هیات کابینه رئیس جمهور‌ دعوت شده است.

فردا قرار است؛ رییس جمهور بلافاصله پس از حضور در فرودگاه بین المللی تبریز با حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار کند، همچنین دکتر روحانی از ساعت ۱۰:۳۰ فردا سه شنبه در ورزشگاه باغشمال(تختی) تبریز دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

دکتر روحانی در این سفر دو روزه نشستی نیز با برگزیدگان عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و اقتصادی در استان آذربایجان شرقی خواهد داشت که قرار است این دیدار فردا از ساعت 21 در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شود.

رییس جمهور روز چهارشنبه پس از افتتاح مرکز همایش های بین المللی تبریز و شرکت در افتتاحیه رویداد بین المللی تبریز 2018 در محل امارت استانداری آذربایجان‌شرقی حضور خواهد یافت و پاسخگوی خبرنگاران در جریان نشست مطبوعات با اصحاب رسانه خواهد بود.

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر دادگستری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر بهداشت، دستیار ویژه رئیس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور و همچنین تعدادی از مسؤولان عالی‌رتبه نظام طی روزهای گذشته و امروز در سفر به تبریز با در جریان روند اجرای آخرین برنامه های دولت در آذربایجان‌شرقی قرار گرفتند./935/پ204/ب1

ارسال نظرات