۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۶۱۸۰۶
مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین:

توسعه اقتصادی کشور در گرو حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است

مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: هر قدر کشور ما در عرصه‌های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی پیشرفت کند مردم در زندگی اسلامی و دینی خود موفق‌تر خواهند بود باید تلاش کنیم شعار حمایت از کالای ایرانی را در جامعه فرهنگسازی و نهادینه کرده و و اهل عمل به آن باشیم.
حجت الاسلام جواد کاظم خانلو

حجت الاسلام جواد کاظم‌خانلو مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت در زمینه شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: متاسفانه در جامعه ما از سوی مدیران دولت به این شعار عمل نمی‌شود مسؤولان باید در عمل به این شعار از خود شروع کرده و دغدغه استفاده از تولیدات داخلی را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به محوریت نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی افزود: نامگذاری سال جدید پیرو بحث اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است توجه به شعار سال یعنی اینکه باید به تولید داخل توجه کرده و خودباوری و واقع‌بینی نسبت به مسائل کشور داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در ادامه استفاده از تولیدات داخلی را زمینه‌ساز توسعه اقتصادی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: علت موفقیت کشورهایی چون ژاپن و چین در عرصه اقتصاد و صنعت استفاده از کالاهای تولیدشده داخلی است استفاده از تولیدات خارجی موجی از کار افتادن چرخه صنعت و افزایش بیکاری و تورم خواهد شد.

حجت الاسلام کاظم‌خانلو در ادامه با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی جامعه سلامت زندگی مردم را تامین خواهد کرد افزود: هر قدر کشور ما در عرصه‌های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی پیشرفت کند مردم در زندگی اسلامی و دینی خود موفق‌تر خواهند بود باید تلاش کنیم شعار حمایت از کالای ایرانی را در جامعه فرهنگسازی و نهادینه کرده و و اهل عمل به آن باشیم.

وی در پایان گفت: مردم باید به تولیدات داخلی اعتماد کرده و از آنها استفاده کنند تا چرخه تولید و اقتصاد کشور به حرکت درآمده و سلامت اقتصادی و معیشتی جامعه تامین گردد از این رو، در عمل به این شعار ملی همه باید پیشقدم بوده و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در زندگی خود پیاده کنیم./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات