۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۶۱۳۵۷
حجت الاسلام نوروزی در گفت‌وگو با رسا:

جمهوری اسلامی با تمام قدرت از مظلومان دفاع می‌کند

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این که جمهوری اسلامی با تمام قدرت از مظلومانی مانند کشور سوریه دفاع می کند، گفت: جمهوری اسلامی بر مظلومیت مردم سوریه صحه گذاشته و ظالمیت متجاوزان به سوریه را تقبیح می‌کند.
حجت الاسلام حسن نوروزی

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص «حمله آمریکا و متحدانش به سوریه» با اشاره به شکست جیش‌الاسلام در غوطه شرقی گفت: ولیعهد سعودی در سفر به کشورهای غربی با دادن رشوه از متحدان آمریکا خواست کشور سوریه را بمباران کنند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سعودی‌ها پیش از این نیز برای حمله به سوریه دست به دامان اسرائیل شدند و رژیم صهیونیستی پایگاه تی4 را بمباران کرد گفت: جای تاسف دارد که کشورهایی که دم از مبارزه با تروریست می‌زنند، با حمایت کننده تروریست‌ها یعنی عربستان هم پیمان هستند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در خانه ملت با اشاره به اینکه با پول‌های باد آورده عربستان، سوریه ۷ سال است زیر بار تجاوزات و ستم‌های تروریست‌ها نابود شده است گفت: این حمله نوعی انتقام از دولت سوریه برای پیروزی‌های اخیر در شرق این کشور و غوطه شرقی علیه تروریست‌های داعش بود که خسارات جبران ناپذیری به کشورهای حامی تروریسم زد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان کنفرانس اسلامی در وظایف خود تساهل می‌‌‌‌کند خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورها همچون ترکیه و قطر از حمله آمریکا و همپیمانانش به روسیه حمایت کردند، از کشوری همچون قطر انتظار نمی‌رود که علیرغم تحریم‌های عربستان باز هم از تروریسم در منطقه حمایت کند.

حجت الاسلام نوروزی در پایان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت از کشور سوریه دفاع می‌کند گفت: جمهوری اسلامی بر مظلومیت مردم سوریه صحه گذاشته و ظالمیت متجاوزان به سوریه را تقبیح می‌کند./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات