۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۶۱۳۲۷
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

محصول حوزه های علمیه باید طلاب ولایت مدار و مستعد باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به خوبی می داند که جز به وسیله مسلمانان با هیچ‌قدرت دیگری نمی تواند اسلام را شکست دهد، بر این اساس درصدد آن بر آمده است تا با نفوذ در حوزه های علمیه، اسلام را به خطر بیاندازد.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی یک شنبه شب در مراسم هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی با عنوان «لحظه شناسی و ایثار در راستای اهداف انقلاب» که در مسجد این مدرسه برگزار شد، با بیان این که کمال انسان مبتنی بر میزان رشد او است، گفت: جامعه امروزی نیازمند طلابی است که با خودسازی به درجات بالای رشد رسیده باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این که دشمنان اسلام از گذشته برای نابودی این دین بزرگ برنامه های متعددی داشته اند، اظهار داشت: در حال حاضر نیز دشمنان انقلاب اسلامی دست از دشمنی بر نداشته و برنامه های مختلفی برای نابودی انقلاب و‌ بیداری اسلامی دارند.

وی با بیان این که فتنه دهه ۹۰ فتنه تعامل و نفوذ است، خاطرنشان کرد: دشمن از اینکه بسیاری از افراد کارآمد نظام اسلامی در حوزه های علمیه پرورش یافته اند آگاه است و برای همین درصدد است حوزه علمیه را دچار انحراف کند و برای این کار برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بر ضرورت الگوگیری طلاب از سیره امام حسین(ع) تأکید و عنوان کرد: طلاب باید با بهره گیری از قرآن کریم و سیره علمی و عملی اهل بیت(ع) در مواجهه با جریان ها و فتنه ها بهره گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: محصول حوزه های علمیه باید طلاب ولایت مدار و مستعد باشد.

وی یادآور شد: دشمن به خوبی می داند که جز به وسیله مسلمانان با هیچ‌قدرت دیگری نمی تواند اسلام را شکست دهد، بر این اساس درصدد آن بر آمده است تا با نفوذ در حوزه های علمیه، اسلام را به خطر بیاندازد./۸۴۱/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات