۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۶۱۱۷۱
استاد مجمع قاریان و حافظان استان کرمان:

فلسفه بعثت پیامبر اکرم هدایت مردم است

استاد مجمع قاریان و حافظان استان کرمان با اشاره به این که پیامبر اکرم برای هدایت مردم مبعوث شده است، گفت: رسالت پیامبر(ص) سبب فراهم شدن شخصیت گرفتن انسان در دنیا است.
پوستر/ عید سعید مبعث مبارک باد

حجت الاسلام مجتبی ایرانمش استاد مجمع قاریان و حافظان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به مبعث حضرت محمد مصطفی(ص)، اظهار کرد: یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان مبعوث شدن پیامبر رحمت(ص) برای رسالت و هدایت مردم است.

وی با بیان اینکه تا قبل از ایشان بشارت آمدن حضرت احمد(ص) داده شده بود، افزود: حضرت محمد(ص) کامل کننده تمام ادیان الهی هستند.

حجت الاسلام ایرانمش با اشاره به اینکه حضور و ظهور پیامبر(ص) در طایفه قریش بوده است، تصریح کرد: حضرت محمد(ص) رسالت و هدایت کردن را از طایفه خودشان آغاز کردند.

استاد مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان با بیان اینکه حضرت محمد(ص) تا قبل از سن چهل سالگی خود برای آگاهی مردم تلاش فراوان داشته اند، ایراد کرد: اشراف عرب با قدرت هایی که داشتند مانع تبلیغ پیامبر(ص) می شدند.

وی با اشاره به این که پیامبر اکرم برای هدایت مردم مبعوث شده است، در پایان گفت: رسالت پیامبر(ص) سبب فراهم شدن شخصیت گرفتن انسان است./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات