۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۶۱۰۹۰
انتقاد استاد حوزه از اقدامات غیر منطقی؛

به نام شیعه به کام دشمن

حجت الاسلام ابوالقاسمی با اشاره به ضرورت تبلیغ از سوی طلاب در جامعه، گفت: درس خواندن و تبلیغ دین خدا دو وظیفه مهم طلاب در دنیا شمرده می شود.
طلاب شیعه انگلیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد ابواقاسمی کارشناس شبکه ولایت در مدرسه فقهی آل یاسین، گفت: حضور اهل بیت در دنیا، انسان را به خدا می رساند.

وی افزود: انسان هایی در دنیا موفق هستند که به رهنمود های اهل بیت عمل و سعی کنند در زندگی خود اهل بیت را الگو قرار دهند.

حجت الاسلام ابوالقاسمی با بیان این که گروه هایی با اسم شیعه و به نام دفاع از مکتب کارهایی انجام می دهند که خوشایند دشمنان است، خاطرنشان کرد: فقیه در جامعه به افرادی صدق پیدا می کند که از عقیده خود با دلیل مناسب دفاع کنند.

وی ابراز داشت: تنها راه نجات مردم از راه شیطان این است که انسان ها راه اهل بیت را در دنیا انتخاب کنند تا در دنیا و اخرت سربلند باشند.

استاد حوزه با بیان این که طلاب در کنار درس، کار تبلیغی داشته باشند، اظهار داشت: شیطان در دنیا از افرادی می ترسد که انسان ها را به دین دعوت کنند و در راه خدا قرار دهند و طلابی که در کنار درس مردم را به دین دعوت می کنند، با این کار خود شیطان را از بین می برند.

وی ادامه داد: طلاب علوم دینی رسالت خود را با تبلیغ کامل کنند زیرا کار تبلیغی برای طلبه هایی که در حوزه های علمیه درس می خوانند، واچب است.

حجت الاسلام ابوالقاسمی با بیان این که تبلیغ دین یکی از مهم ترین وظیفه های طلاب در دنیا است، خاطرنشان کرد: طلاب تبلیغ در ماه رمضان را فراموش نکنند و سعی کنند با برنامه ریزی دقیق و سخنرانی های مناسب مردم را با دین آشنا کنند.

وی در پایان با اشاره به این که طلاب از صدای خود در امور تبلیغی استفاده کنند، گفت: درس خواندن و تبلیغ دین خدا دو وظیفه مهم طلاب در دنیا شمرده می شود./9707/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات