۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۶۰۷۲۷

جلسات اخلاق رسانه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برگزار می شود

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: جلسات اخلاق رسانه ای با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به صورت منظم و با موضوعات مختلف برگزار می شود.
رییس بسیج رسانه آذربایجان غربی

یوسف حق دوست، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به پیگیری های سازمان بسیج رسانه استان در خصوص برگزاری جلسات اخلاق رسانه ای با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان با حجت الاسلام والمسلمین قریشی همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی، این موضوع بار دیگر مطرح شد و خوشبختانه امام جمعه ارومیه موافقت کردند.

وی ادامه داد: دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان در نخستین ماه از سال جاری در واقع آغاز جلسات اخلاق رسانه ای بود که امیدواریم به صورت مستمر و منظم ادامه یابد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی افزود: رسانه ها برای انجام وظیفه اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی و بالا بردن فرهنگ عمومی جامعه در کنار برخورداری از سواد رسانه ای و تخصص لازم باید با موازین شرعی، اخلاقی و همچنین معیارهای حق الناس آشنایی داشته باشند که همه این موارد در قالب جلسات اخلاق رسانه ای طرح می شود.

وی، نماینده ولی فقیه در استان را بهترین شخصیت برای بیان اخلاق مطرح کرد و گفت: بهره گیری از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین قریشی که تربیت یافته در خانواده ای مذهبی و مردمی است و به عنوان شخصیت علمی، دانشگاهی و روحانی فاضل و عالم فرصت مغتنمی برای اصحاب رسانه استان است.

حق دوست خاطرنشان کرد: امام جمعه ارومیه خواستار تعامل با اصحاب رسانه استان است تا از ظرفیت رسانه ای استان بیش از پیش در پیشبرد اهداف نظام و همچنین پیگیری مطالبات رهبری بهره گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: بیانات و رهنمودهای امام جمعه ارومیه افق روشنی را برای اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران برای پیگیری مطالبات رهبری و حل مشکلات مردم ترسیم خواهد کرد./936/ت303/ب1

ارسال نظرات