۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۶۰۶۵۸
حسینی کاشانی مطرح کرد؛

لزوم استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم انقلاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم هنر را بهترین زبان برای انتقال پیام انقلاب دانست و بر استفاده از این ابزار تأکید کرد.
حسینی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی در همایش روز هنر انقلاب اسلامی که عصر امروز در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد با اشاره به اهمیت هنر عنوان کرد: ذات هنر با زیبایی عجین است و هنری که با آموزه های دینی همراه باشد، ماندگار است.

وی افزود: هنر به فرموده رهبر انقلاب، بهترین ابزار و روش برای انتقال پیام انقلاب اسلامی محسوب می شود و ما باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از هنر و ابزارها و شیوه های مختلف هنری، پیام انقلاب را به مخاطبان داخل و خارج از کشور منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: کسی نمی تواند تأثیر گذاری هنر بر مخاطب را مورد انکار قرار دهد چراکه هنر می تواند به بهترین و تأثیرگذارترین شکل ممکن با مخاطب ارتباط ایجاد کرده و پیام و مفاهیم مورد نظر را به خوبی منتقل کند.

حسینی کاشانی ادامه داد: هرقدر بتوانیم از این ظرفیت هنری استفاده کنیم، می توانیم در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی موفق تر عمل کنیم چراکه زبان هنر تأثیر گذاری پیام انقلاب را دوچندان می کند.

وی ابراز کرد: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مسیر این است که همراهی و همدلی میان دستگاه ها و نهادهای فرهنگی ایجاد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: همه فعالان عرصه هنر باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا بتوانیم در راستای ترویج و تبیین پیام انقلاب با زبان هنر و با همراهی و همدلی گام برداشته و تأثیرگذار باشیم./۸۷۲/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات