۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۶۰۴۵۸
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت به قم خدمت به اهل بیت است

حضرت آیت الله علوی گرگانی خدمت به شهر قم را خدمت به اهل بیت(ع) دانست و بر توجه مسؤولان به رسیدگی به امور مردم تأکید کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با استاندار قم با اشاره به اهمیت مشارکت جمعی در رفع مشکلات عنوان کرد: زمانی که حسن خلق زیاد باشد، اگر مشکلی وجود داشته باشد با مذاکره و مشارکت رفع می شود.

وی افزود: افرادی که در حال خدمت رسانی به مردم هستند باید بدانند که اعمال آن ها ثبت و ضبط می شود و هدر نمی رود و خداوند به اعمال آن ها پاداش می دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم نسبت به کسانی که به آن ها خدمت می کنند محبت داشته و از آن ها تشکر می کنند و دعای خیر مردم همراه مسؤولان و خدمتگزاران است.

وی اضافه کرد: خداوند نیز رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است و ائمه ما نیز سفارش فراوانی نسبت به رسیدگی به امور مردم داشته اند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: افزایش تعداد زائران شهر قم نشان دهنده رضایتمندی آن ها از خدمات ارائه شده است و تقاضای ما این است که خدمت رسانی به مردم ادامه پیدا کند.

وی تأکید کرد: باید در شهر قم که ام القرای جهان اسلام و خانه اهل بیت(ع) است در شأن آن خدمت شود و مسؤولان باید بدانند هر خدمتی که در شهر قم انجام می دهند، خدمت به اهل بیت(ع) است./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات