۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۸۵۸
حجت الاسلام سبزی:

ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه امام رضا پلدختر ۳۰ نفر اعلام شده است

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با بیان اینکه ظرفیت پذیرش طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه برادران این شهرستان ۳۰ نفر اعلام شده است، گفت: بر اساس توانمندی و استعداد داوطلبان این آمار ممکن است کم و یا بیشتر شود.
پذیرش حوزه علمیه

حجت الاسلام نادر سبزی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سا در خرم آباد، با اشاره به آغاز پذیرش حوزه علمیه در سراسر کشور بیان داشت: پذیرش در حوزه علمیه لرستان بر مبنای کیفیت محوری است.

وی با بیان ایکه ظرفیت پذیرش در مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر 30 نفر اعلام شده است، افزود: بر اساس توانایی و ظرفیت داوطلبان این آمار ممکن است تغییر نماید.

حجت الاسلام سبزی در ادامه خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه برادران امام رضا(ع) پلدختر با 60 طلبه در پایه یک تا شش مشغول فعالیت در حوزه دین و پرورش طلاب است.

وی با اشاره به مراحل و شرایط پذیرش داوطلبان ورود به حوزه اظهار داشت: طلاب جدیدالورود از بین داوطلبان متوسطه اول و دوم پذیرش خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر ادامه داد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب و روحانیان مبلغ در راستای اطلاع رسانی به خانواده ها و نسل جوان از زمان و نحوه پذیرش حوزه های علمیه بهره مند می شویم.

وی افزود: طلاب مبلغ مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در سطح مدارس، مساجد و پایگاه های بسیج فعالیت تبلیغی دارند و هدفشان جذب جوانان علاقه مند و با استعداد به حوزه علمیه است.

حجت الاسلام سبزی با یادآوری به اینکه 15 فروردین ماه آخرین مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه است، خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ، از دیگر ظرفیت های تبلیغی و اطلاع رسانی به عموم مردم به ویژه نسل جوان استفاده شده است.

وی با اشاره به فراز و نشیب های مسیر طلبگی اظهار داشت: افرادی که می خواهند در این  راه قدم بگذارند باید دارای همت والا بوده و با تلاش و پشتکار در این مسیر گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر خاطرنشان کرد: داشتن انگیزه، استعداد، هدف و علاقه به تحصیل در مدارس علمیه رمز موفقیت یک طلبه است و این موارد در مراحل پذیرش مورد توجه قرار دارد./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات