۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۵۸۴۰۳
معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان:

روحانیان فرهنگ استفاده درست از فضای مجازی را به جوانان آموزش دهند

مسلمی با اشاره به این که حوزویان فرهنگ درست استفاده کردن از فضای مجازی را به جوانان یاد دهند، گفت: بازی های مستهجن، بی بند و باری، سرد شدن روابط خانوادگی و بدبین شدن به اسلام از اهدافی بوده که دشمنان قسم خورده ایران می خواهند با ابزاری همچون فضای مجازی و ماهواره در کشور ایران ایجاد کنند.
مسلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سیاوش مسلمی معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان امروز ظهر در مدرسه فاطمیه کرمان، گفت: سبک زندگی غربی به دنبال از بین بردن ارزش زن در جامعه است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران با ابزاری همچون فضای مجازی و ماهواره می خواهند خانواده را از هم بپاشند تا دیگر خانواده ای مذهبی و اسلامی در کشور نداشته باشیم.

مسلمی با بیان این که زندگی حضرت زهرا بهترین الگو برای زنان جهان شناخته می شود، ابراز داشت: ترویج بی حجابی یکی از اهداف دشمان در فضای مجازی است.

وی اظهار داشت: بازی های مستهجن، بی بند و باری، سرد شدن روابط خانوادگی و بدبین شدن به اسلام از اهدافی بوده که دشمنان قسم خورده ایران می خواهند با ابزاری همچون فضای مجازی و ماهواری در کشور ایران داشته باشند.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که جوانان مراقب اعتیاد به اینترنت باشند، خاطرنشان کرد: کسانی که ذهن و فکر خود را در اختیار فضای مجازی قرار دادند، نمی توانند در زندگی به موفقیت دست پیدا کنند.

وی بیان داشت: حوزویان فرهنگ درست استفاده کردن از فضای مجازی را به جوانان یاد دهند و به مردم بفهمانند که دشمنان اسلام می خواهند جوانان را از اسلام دور کنند.

مسلمی با توجه به این که والدین به فرزندان خود نحوه درست استفاده کردن از فضای مجازی یاد دهند، ابراز داشت: بهترین عمر انسان ها در دوران جوانی بوده و جوانی که عمر خود را در کنار فضای مجازی می گذراند، عمر خود را هدر داده است.

وی در پایان با بیان این که خانواده ها تفریحات سالم خود را با گذراندن در فضای مجازی از بین نبرند، گفت: فرهنگ صحیح استفاده از اینترنت نیاز امروز کشور بوده تا بتوانیم کشوری سالم داشته باشیم./9707/پ204/ب1

ارسال نظرات