۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۵۸۱۴۸
امام جمعه کرمان:

قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: همه مسؤولان باید تحت فرمایشات رهبر انقلاب با قدرت کامل از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر، گفت: انسان مسلمان باید در تمام مراحل زندگی همیشه مراقب رضایت خدا باشد تا در روز قیامت سربلند و سرافراز در پیشگاه پروردگار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه افرادی به ظالمان تکیه می کنند، افزود: کسانی که اهل ایمان و رضایت خداوند هستند، هیچگاه در کنار ظالمان و اهل ظلم قرار نمی گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اینکه وابستگی و مشارکت با افراد ظالم سبب مشکلات فراوان می شود، تاکید کرد: مسلمانان حق ندارند در برنامه های ظالمان شرکت کرده و وابستگی به ظالمان در اسلام ممنوع است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه اعتماد به ظلم گناهی بزرگ در اسلام شمرده می شود، ابراز کرد: مسلمانان باید از ظلم فاصله بگیرند. دوستی، رفاقت و همکاری با افراد ظالم سبب اطاعت از ظلم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به رابطه تجاری، اقتصادی، سیاسی و بین المللی با افراد غیر مسلمانان در صورتی که استقلال مسلمانان خدشه دار نشود، افزود: ارتباط داشتن با افراد غیر مسلمان از زمان پیامبر(ص) بوده است.

وی با اشاره به سخن حضرت علی(ع)، تصریح کرد: مسؤولان باید با افرادی که مترکب ظلم و سبب گرفتاری برای مردم در جامعه می شوند برخورد قاطع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه ایستادن در برابر ظالمان وظیفه مهمی است، اظهار کرد: مسؤولان نسبت به ظالمان هیچگاه نبایستی بی تفاوت باشند.

امام جمعه کرمان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز بزرگداشت شهدا و تکریم از شهدا، گفت: شهدا نزدیکترین انسانها به خدا بوده و آنها با فدا کردن جان خود در راه خدا سربلند و ماندگار شدند.

وی با اشاره به منابعی که خداوند در اختیار همه ما قرار داده است، ایراد کرد: کمک به مسؤولانی که در عرصه منابع طبیعی کار و تلاش می کنند وظیفه همه آحاد مردم بوده و ما باید امانتداران خوبی باشیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، تصریح کرد: نقش و جایگاه زن در نگاه دینی بالا بوده و ماموریت ما در تربیت فرزندان ممتاز است.

وی با اشاره به کشف حجابی که رضا خان در جامعه ایجاد کرد، گفت: نگاه نرم و توطئه علیه زنان جامعه، شکستن حریم ها و روحیه اسلامی نقشه دشمنان پلید است.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست، افزود: همه مسؤولان باید تحت فرمایشات مقام معظم رهبری و با قدرت از آرمانهای امام راحل و انقاب اسلامی دفاع کنند./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات