۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۵۷۹۶۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در جهت گفتمان دو سویه برای رفع مشکلات

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها در جهت گفتمان دو سویه برای رفع مشکلات و چالش ها موجود در این حوزه استفاده شود، گفت: بحث مالیات رسانه ها یکی از مشکلات ما است و بسیاری از چاپخانه های استان را فلج کرده است.
محبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری این نوع جشنواره ها در استان فرصتی برای پویایی و امیدبخشی به حوزه مطبوعات است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره سبب شکوفایی رسانه ها می شود، گفت: باید بدانیم که حوزه مطبوعات دچار جشنواره زدگی نشده و فعالیت های مطبوعات یکی از معیارهای توسعه استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی نسبت به سایر استان های هم تراز خود از ظرفیت رسانه ای خوبی برخوردار است و امروز در استان چهار روزنامه و 90 رسانه فعال هستند.

محبی تصریح کرد: متأسفانه آستانه تحمل برخی از مدیران در استان پایین است که این موضوع نیز برای رسانه های استان ایجاد چالش کرده است و مدیران باید ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها در جهت گفتمان دو سویه برای رفع مشکلات و چالش ها موجود در این حوزه استفاده شود، ادامه داد: همچنین بحث مالیات رسانه ها یکی از مشکلات ما است و بسیاری از چاپخانه های استان را فلج کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: گاهی مواقع در برخی از جلسات برای حضور خبرنگاران مشکلاتی ایجاد می شود که این موضوع نیز پیگیری شده است و نباید رسانه ها توسط دستگاه های اجرایی رتبه بندی شوند.

محبی اظهار کرد: چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان در بخش های تخصصی مانند گزارش، خبر، تیتر، عکس و سرمقاله برگزار شده است که برای این جشنواره بیش از 485 اثر به دبیرخانه ارسال شد که نشان از استقبال خوب اصحاب رسانه استان در این جشنواره دارد./880/پ204/ب1

ارسال نظرات