۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۵۶۴۹۸

برگزاری سومین دوره مشاوره کاربردی با رویکرد دینی

مسؤول کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) از برگزاری سومین دوره مشاوره کاربردی با رویکرد دینی خبرداد.
سومین دوره مشاوره کاربردی با رویکرد دینی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، خانم نادری گفت: سومین دوره مشاوره کاربردی با رویکرد دینی، با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای دانش آموختگان دوره تربیت راهنما و مشاوره دینی همراه با ارائه گواهی پایان دوره ویژه خواهران درکانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از دو طریق پیامکی و حضوری امکان پذیر است، گفت: علاقمندان می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات خود به شماره 09152235364 پیامک کرده یا به صورت حضوری به آدرس خیابان امام‌خمینی، چهارراه لشگر، مدرسه علمیه اسلام شناسی مراجعه کنند.

مسؤول کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با بیان اینکه شروع این دوره چهارشنبه 22 فروردین ماه سال 97 به مدت 50 جلسه از ساعت 16 الی 18 خواهد بود، به سرفصل های این دوره اشاره و خاطر نشان کرد: خواستگاری موفق، مهارت های دوران عقد، همسرداری، تربیت فرزند و تربیت نوجوان و جوان از جمله موارد آموزشی در این دوره است.

نادری در پایان تربیت مشاور دینی، مبلغ و استاد در زمینه مهارت های خانواده را از اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد و در پایان گفت: بالا بردن سطح آگاهی مخاطبین، کاربردی بودن مهارت های خانواده، اعزام مشاور و اساتید برای نهادهای مختلف و همچنین ارائه مطالب و محتوای فضای مجازی توسط مشاورین دینی جهت کاهش آسیب های وارده به بنیان خانواده از دیگر اهداف برگزاری این دوره است./۹۳۴/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات