۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۵۶۴۲۶
تجری در گفت‌وگو با رسا:

اقتدار نظامی ایران دشمن را عقب رانده است

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تأکید کرد: امروز مؤلفه امنیت ملی در منطقه خاورمیانه ضروری و داشتن اقتدار نظامی بازدارنده است بنابراین باید متکی به خود بوده و توانمندی دفاعی خود را تقویت کنیم.
فرهاد تجری

فرهاد تجری نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تقویت بنیه دفاعی و وظیفه دولت و مجلس در حمایت از این مسأله، گفت: کشور ما با استقلال‌خواهی توانست در عرصه بین‌الملل اثرگذار باشد، در کنار این به جهت رویکرد عزت‌‌خواهانه، استقلال‌خواهانه و عدم تمکین به قدرت‌های زورگور به خصوص امپریالیست آمریکا مورد عداوت دشمنان نیز واقع شد.

وی افزود: دشمنان همواره به شکل‌های مختلف تلاش داشتند که مانع توسعه کشور و رفاه مردم باشند که در نتیجه ثبات اجتماعی و اقتصادی را از ما بگیرند، یکی دیگر از توطئه‌های آنان حاشیه‌سازی برای نظام و کشورمان در خارج است چراکه بعد انقلاب، جمهوری اسلامی امید جامعه مستضعف دنیا شد.

تجری بیان داشت: امروز در کشورهای منطقه به جهت وجود منابع نفتی، استراتژی بودن خاورمیانه و وجود رژیم منحوس صهیونیستی شاهد تعدی، تجاوز، تخریب، کشتار و آوارگی توسط استکبار جهانی به این کشورها هستیم که اگر یک بنیه قوی نظامی و دفاعی داشتند چنین اتفاقاتی برای آنها رخ نمی‌داد.

نماینده سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مؤلفه امنیت ملی در منطقه خاورمیانه  ضروری و داشتن اقتدار نظامی بازدارنده است بنابراین باید متکی به خود بوده و توانمندی دفاعی خود را تقویت کنیم چراکه تقویت توان دفاعی امری غیرقابل انکار برای مردم و نظام است، مردم کشورمان هم همواره بر تقویت توان دفاعی نیروهای مسلح تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در مقاطع مختلف توانمندی‌های ما را مورد هجمه قرار دادند، ابراز کرد: غرب هیچ‌گاه برای ما قابلیت اتکا نداشته و ندارد، شاید بدیهی‌ترین موضوع همین مذاکرات هسته‌ای بود که جمهوری اسلامی بسیار با انعطاف پای کار ایستاد اما آنها با وجود امضای تعهدات به بهانه‌های مختلف نقض آشکار کردند، امید که انسجام و اتحاد اقتدار ملی تقویت شده و سبب یاس دشمنان و شادی دوستان شود./۸۱۳/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات