۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۵۶۳۰۱
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

بزرگ‌ترین آرمان انقلاب اسلامی پیاده کردن اسلام ناب محمدی است

نماینده ولی‌فقیه در قزوین گفت: حمایت از محرومان و مستضعفان عالم از آرمان‌های انقلاب است که باید برای تحقق آن از تمام ابزارها و تریبون‌ها استفاده کرد و مراقب بود که در مسیر اسلام آمریکایی قرار نگیریم.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: برپایی قسط و عدالت از آرمان‌های اساسی انقلاب است که باید همه مردم به این آرمان‌ها توجه کرده و برای تحقق آن در جامعه دینی تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی افزود: انسان با تکیه بر تقوای الهی در زندگی به مسیر درست هدایت شده و به فرائض دینی خود عمل خواهد کرد تقوا موجب می‌شود که انسان نسبت به بندگان خدا احساس مسؤولیت کرده و امید بیشتری برای زندگی به دست آورد.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با بیان اینکه امروز در جامعه شاهد بی‌عدالتی در حوزه‌های مختلف هستیم اظهار کرد: اشرافیگری و بی‌توجهی به سرنوشت مردم، رانت‌خواری و فساد در دستگاه‌های مختلف اداری از شئون گوناگون بی‌عدالتی در جامعه دینی است که نباید اجازه دهیم در نظام اسلامی ما توسعه پیدا کند.

وی در ادامه حمایت از محرومان و مستضعفان عالم را از دیگر آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: حمایت از مستضعفان عالم و بازگشت به اسلام ناب محمدی از دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی است که باید برای تحقق آن از تمام ابزارها و تریبون‌ها استفاده کرد و مراقب بود که در مسیر اسلام آمریکایی قرار نگیریم.

خطیب جمعه قزوین با بیان اینکه بسیاری از مسؤولان در گفته‌های خود با مردم صداقت ندارند تاکید کرد: امروز عده‌ای با زیبا صحبت کردن اذعان دارند که در گفته‌های خود با مردم صادق بوده و به تعهدات خود ملزم هستند اما وجود فساد مالی و اقتصادی در دستگاه‌های دولتی نشان می‌دهد که آنها هیچ التزامی به عهد و پیمان‌های خود ندارند.

وی با اشاره به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری عنوان کرد: به تمام خانواده‌های داغدار حادثه سقوط هواپیما تسلیت می‌گوییم و از تمامی نهادهای نظامی و انتظامی و امدادگری که صمیمانه در جهت پیدا کردن اجساد جان‌باختگان تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با بیان اینکه مردم همواره به آرمان‌های شهدای انقلاب وفادار و پایبند هستند تصریح کرد: حضور باشکوه و بااقتدار مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام تاکستان، آبیک و الموت نشان داد که همواره نسبت به آرمان‌های انقلاب و شهدا پایبند بوده و شهیدان ایران اسلامی را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی را که در جنایت فرقه‌های انحرافی به درجه رفیع شهادت رسیدند را به ملت بزرگ ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال می‌خواهیم کسانی را که به امنیت این کشور آسیب وارد می‌کنند را به سزای اعمالشان برساند./۸۷۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات