۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۵۵۶۱۲۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

تربیت طلاب انقلابی برای تحقق اهداف انقلاب و انجام رسالت طلبگی ضروری است

رییس شورای حوزه علمیه لرستان مهم ترین رسالت روحانیت را دفاع از ولایت خواند و گفت: تربیت طلاب انقلابی و ولایتمدار برای تحقق اهداف انقلاب و انجام رسالت خطیر طلبگی ضروری است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به آغاز پذیرش در حوزه های علمیه استان همزمان با سراسر کشور اشاره و بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی باید مورد توجه ویژه در این زمینه باید قرار گیرد.

رشد کیفی مدارس علمیه لرستان دنبال شود

وی با اشاره به اینکه در طول این سال ها شاهد رشد کیفی در حوزه علمیه هستیم، افزود: امید است این روند به خوبی ادامه یابد و در کنار رشد کمی رشد کیفی نیز تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به فعالیت مدارس علمیه برادران و خواهران استان لرستان اشاره و عنوان کرد: تربیت طلاب جوان و با استعداد برای نقش آفرینی در آینده کشور و هدایت دینی جامعه مؤثر است.

وی مهم ترین رسالت روحانیت را دفاع از ولایت خواند و اظهار داشت: تربیت طلاب انقلابی و ولایتمدار برای تحقق اهداف انقلاب و انجام رسالت خطیر طلبگی ضروری است.

رییس شورای حوزه علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: دو هزار و 900 طلبه هم اکنون در حوزه های علمیه خواهران و برادران استان در حال تحصیل هستند.

وی به ظرفیت عظیم حوزه اشاره کرد و گفت: باید جوانانی با استعداد، علاقه مند و انقلابی جذب شود، افرادی که قدر جایگاه طلبگی را بدانند و برای انجام رسالت خطیری که در مسی طلبگی بر دوش آنان گذاشته می شود، تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به رسالت تبلیغی طلاب اشاره و بیان کرد: موفقیت در مسیر طلبگی و انجام رسالت تبلیغی طلاب نیازمند، کسب علوم، داشتن پشتکار، روحیه جهادی و تهذیب نفس است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات