۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۵۵۸۱۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری ۸۵ گفتمان دینی تا پایان ایام فاطمیه

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۸۵ گفتمان دینی در استان تا پایان ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این نشست های دینی بهترین فرصت برای تبیین ارزش های دینی و تقویت باورها و اعتقادات نسل جوان است.
حجت الاسلام غلامی

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از آغاز ایام فاطمیه تا سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) 85 گفتمان دینی در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان در مناطق مختلف برای تبلیغ و بصیرت بخشی بین نسل جوان عنوان داشت: مبلغان اعزامی در مدارس، مساجد شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: برگزاری گفتمان های دینی در مناسبت های مختلف فرصتی برای روشنگری و آگاه سازی نسل جوان نسبت به مسائل روز جامعه و تقویت باورهای دینی آنان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، ولایتمداری، بصیرت بخشی، معرفی و شناساندن سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) و ولایت ‌پذیری حضرت فاطمه زهرا(س) را ازجمله محورهای فعالیت مبلغان عنوان کرد.

وی نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و فاطمی را از محورهای مهم فعالیت های تبلیغی مبلغان عنوان کرد و بیان داشت: با نهادینه سازی ارزش ها و تبیین فرهنگ دینی و اسلامی می توان در ارتقای فرهنگ جامعه نقش آفرین بود.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم و اینکه دشمنان در این عرصه بیشتر نسل جوان را هدف قرار داده اند، اظهار داشت: بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل امروز راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی ادامه داد: فعالیت و حضور مبلغان در مناطق محروم و روستایی که بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند، ضرورت دارد و با اعزام مبلغان به این مناطق تلاش می شود جلوی ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها گرفته شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات