۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۵۵۵۱۸
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اول اسفند آغاز پذیرش حوزه علمیه برادران لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از پذیرش در حوزه خبر داد و گفت: از اول اسفند نام نویسی در حوزه علمیه لرستان به منظور پذیرش طلاب جدیدالورود آغاز می شود.
پذیرش

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پذیرش در حوزه علمیه برادران از اول اسفند آغاز می شود.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک به یک هزار و 400 طلبه تحت اشراف به آموزش در مدارس علمیه برادران لرستان فعالیت دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: این تعداد طلبه جدای از طلاب درس خارج و طلبه هایی است که در عرصه تبلیغ مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مهم ترین ملاک پذیرش در حوزه علمیه برادران لرستان کیفیت محوری است، اظهار داشت: در امر پذیرش تلاش می شود کیفیت فدای کمیت نشود.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان در ادامه بیان داشت: در امر پذیرش طلاب جدیدالورود هیچ محدودیتی وجود ندارد.   

وی ادامه داد: در امر پذیرش اخلاق، مؤمن بودن و انقلابی، داشتن استعداد، علاقه و انگیزه به تحصیل در حوزه و توانایی علمی داوطلبان از شرایط مهمی است که مورد توجه مدیران حوزه قرار می گیرد.  

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امید است که با پذیرش طلابی با استعداد و توانمند بتوان شاهد رشد علمی، اخلاقی، تهذیبی و تبلیغی در حوزه علمیه باشیم./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات