۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۵۵۲۱۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

افسانه جدایی دین از سیاست با انقلاب اسلامی تمام شد

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه افسانه جدایی دین از سیاست با انقلاب اسلامی تمام شد، گفت: چشم طمع دشمنان از انقلاب اسلامی با اتحاد و انسجام بیشتر مردم و مسؤولان برداشته می‌شود.
نوری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصرالدین نوری زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران و مؤسس حوزه علمیه کوثر تهران، امروز در جلسه درس اخلاق با محوریت گفتمان حوزوی که در همین حوزه برگزار شد، گفت: امام راحل و شهدای گرانقدر با انقلاب اسلامی به ما عزت دادند و ما را از ظلمت خارج و نورانیت را به ملت ارزانی دادند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، ما را از اسارت و تحقیر خارج کرد و به قله‌های عزت رساند. بزرگترین دستاورد نظام همین عزت، استقلال و آزادی است که باعث شد ملت ایران از یوق ستمگران و مستکبران غرب و شرق رها و تحت لوای پرچم اسلام ناب محمدی قرار بگیرند.

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمت الهی به مردم ایران است، ابراز کرد: دشمنی  همه دشمنان به سبب عزتی است که انقلاب به ما ارزانی داشت؛ از این رو دشمنان و بدخواهان انقلاب سال‌ها با تحت فشار قرار دادن مردم درصدد القای ناکارآمدی انقلاب و تضعیف روحیه مردم انقلابی ایران هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران فشار اقتصادی را از حربه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب دانست و اظهار داشت: دشمن با استفاده از ابزار تحریم‌ و فشارهای اقتصادی درصدد تضعیف بخش اقتصادی کشور است بر همین اساس مشکلات اقتصادی کشور با برقراری روابط بیشتر با غرب رفع نمی‌شود چرا که هدف دشمن تحکیم روابط نیست بلکه نابودی انقلاب است.

مؤسس حوزه علمیه کوثر تهران با بیان اینکه ما باید مراقب نفوذ و تضعیف دشمنان در حوزه علمی نیز باشیم، گفت: پیشرفت علمی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه القائات و معادلات دشمن را مبنی بر اینکه جهان غرب مرکز تمدن است و ایران و سایر جوامع بشری پیشرفت را باید در کشورهای غرب جستجو کنند بر هم زد و این مهم یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب به شمار می‌رود.

این استاد درس اخلاق در ادامه بیان داشت: در حال حاضر طلاب و دانشجویان در حال تحصیل در کشور که بسیاری از آنان از نخبگان و فرهیختگان عملی به شمار می‌روند تربیت و رشد یافته همین انقلاب هستند. امروز موفقیت‌هایی که ما در عرصه المپیاد علمی، بخش نانو تکنولوژی، هسته‌ای، صنایع دفاعی و پزشکی داریم همه از برکات انقلاب اسلامی است.

وی سومین حوزه هدف را عرصه فرهنگ دانست و عنوان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا سبک زندگی و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را تحت الشعاع قرار دهند تا بیشترین ضربه را به این حوزه وارد کنند.

حجت الاسلام نوری زاده با تاکید براینکه انقلاب ایران انقلاب فرهنگی بود، گفت: فرهنگ اصل و اساس نظام ما است، رهبر معظم انقلاب فرهنگ را به هوا تشبیه کردند و فرمودند: اگر هوا پاک نباشد اثرات نامطلوب به همراه خواهد داشت اما اگر هوا پاک باشد اثرات مطلوب به همراه دارد؛ دشمنان در حوزه فرهنگی به تعبیر معظم له سعی کردند فاضلاب فرهنگی خودشان را روانه ایران  کنند. امروز تهدیداتی که دشمن در فضای مجازی و پیام رسان‌های اجتماعی علیه جوانان ما انجام می‌دهند همه در راستای ترویج و افزایش مسائل غیر اخلاقی و هوسرانی در کشور است تا از این طریق دشمنان بر ما حکومت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران از دیگر حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب را ایجاد تفرقه و اختلاف بین ملت، گروه‌ها، فرقه‌ها و نهادها بیان کرد و اظهار داشت: شاید ما نسبت به برخی عملکردها انتقاد داشته باشیم ولی هرگز با هم اختلاف و دشمنی نداریم بنابراین همه مسؤولان، گروه‌ها، حزب‌ها و جریان‌ها باید دقت کنند تا دشمن نتواند با اختلاف افکنی بر ما حکومت کند.

مؤسس حوزه علمیه کوثر تهران با بیان اینکه انسجام بخشیدن به وحدت موجود تنها در سایه‌سار مکتب توحیدی میسر است، خاطرنشان کرد: نهضت انقلاب اسلامی مدیون پیامبراکرم(ص)، حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) است؛ بنابراین به هر میزان اسلام در کشور بهتر پیاده شود و سیره اهل بیت(ع) در کشور بیشتر جاری شود ما به آن روح همدلی و اتحاد نزدیک‌تر خواهیم شد و به هر میزان از اسلام فاصله بگیریم در اصل از انقلاب فاصله گرفته‌ایم چرا که انقلاب ما اسلامی است. افسانه جدایی دین از سیاست با انقلاب اسلامی تمام شد و چشم طمع دشمنان از انقلاب باید با همین انسجام و وحدت دینی از انقلاب برداشته شود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات