۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۵۵۰۰۲

نامه دانش آموزان قمی به رهبر معظم انقلاب

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر جمع کثیری از دانش آموزان مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم، در اقدامی مشترک، ابتکاری و زیبا، به رهبر انقلاب اسلامی ایران نامه نوشتند.
حجت الاسلام قادری رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و آغاز چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، جمع کثیری از دانش آموزان مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم، در اقدامی مشترک، ابتکاری  و زیبا، به رهبر انقلاب اسلامی ایران نامه نوشتند.

حجت الاسلام احمد قادری مربی قرآن وامام جماعت این آموزشگاه، با اعلام این خبر افزود: پس از اظهار تمایل تعداد زیادی از دانش آموزان جهت ارسال نامه به رهبر انقلاب، مدیریت مجتمع تصمیم گرفت تا زمینه ای فراهم نماید تا سایر دانش آموزان نیز از این فرصت بسیار خوب، حداکثر استفاده را نمایند.

وی افزود بر همین اساس، برای دانش آموزان فرمی مشترک ایجاد گردید تا این کار صورت زیباتری پیدا نماید.

امام جماعت مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم اضافه کرد: در این فضای مسموم تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی که دائما مردم ایران را به عنوان مخالفان نظام اسلامی معرفی می نمایند، چنین اقدامی بر یاس و ناامیدی آنان خواهد افزود.

حجت الاسلام قادری همچنین با یادآور شدن این جمله از امام راحل که فرمود: سربازان من در گهواره ها هستند، گفت: اکنون نیز امام خمینی و رهبر عزیز انقلاب، دارای میلیون ها سرباز در گهواره ها، مهد کودک ها، دبستان ها و مقاطع مختلف تحصیلی هستند و دشمنان نظام و انقلاب و رهبری معظم  بدانند دانش آموزان، تا ظهور امام زمان و تا آخرین قطره خون، پشت نظام اسلامی مانده و از رهبر انقلاب، حماایت می کنند. وی ادامه داد، دانش اموزان تا روز 24 بهمن ماه فرصت دارند تا نامه های خود را تحویل دهند تا ضمن برپایی نمایشگاهی از آن ها، نامه ها به محضر مقام معظم رهبری ارسال شود./۸۴۱/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات