۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۵۴۶
ایستاده پای انقلاب؛

حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن امید دشمنان را به یأس تبدیل می کند

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: این انقلاب که با خون هزاران شهید آبیاری شده، از سوی همین ملت فهیم و همیشه در صحنه پاسداری و نگهبانی می شود و بحمدالله تاکنون از گزند بدخواهان دور مانده است.
تقوایی

حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: حضور حماسی و پرشور مردم مومن ایران امیدهای دشمنان را تبدیل به یأس خواهد کرد.

وی افزود: هر بار دشمنان ایران اقدام به کاری علیه ملت و نظام کرده اند همین مردم ولایتمدار با حضور خود نقشه های آنها را خنثی و بینی آنها را به خاک مالیده اند.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب دشمنان ما که تحمل دیدن اقتدار و استقلال حکومت اسلامی ایران را نداشتند به دنبال ایجاد شکاف بین ملت و نظام هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: این انقلاب که با خون هزاران شهید آبیاری شده است توسط همین ملت فهیم و همیشه در صحنه پاسداری و نگهبانی می شود و بحمدالله تاکنون از گزند بدخواهان دور مانده است.

وی ادامه داد: مردم ما باید توجه داشته باشند که چشم دشمنان ما در روز ۲۲ بهمن به حضور آنها بسته است و حضور حماسی و همیشگی این ملت مومن و فداکار خاری  در چشم استکبار جهانی است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه مردم ۴۰ سال است که پای انقلاب خود ایستاده اند و در این مسیر خون ها تقدیم کرده اند، گفت: صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند و حضور آنها سبب شده دشمنان همواره شکست خورده و عقب نشینی کنند.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد مانند مسائل معیشتی و اقتصادی مردم و آنها نسبت به اوضاع کشور گله مند هستند؛ اما هیچگاه میدان نبرد و جهاد را در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ترک نکرده اند.

وی در پایان یادآور شد: ان شا الله مردم بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و هرگونه خوابی را برای آنها بی تعبیر می کنند./۸۷۹/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات